5 فیلم برگزیده که به اعتقاد منتقدان اسکار بهترین جلوه های ویژه را به خود اختصاص خواهند داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندی وایرو، "انتقام جویان" اثر "جاس ودون"
خلاصه داستان: لوکی در صدد تسخیر زمین بر می‌آید و از این رو با چیتاوری ها ارتباط برقرار می‌کند و به او قول تسراکت۲، یک منبع قوی انرژی با قدرتی ناشناخته، را در برابر استفاده از ارتش آن‌ها می‌دهد مدیر شیلد، نیک فیوری و مامور ماریا هیل وارد محلی دور افتادهٔ آزمایشگاهی در حال تخلیه می شودند که دکتر اریک سلویگ در حال آزمایش بر روی تسراکت است.
مامور فیل کولسن به آن ها توضیح می‌دهد که این شئ رفتاری عجیب از خود نشان می‌دهد. ناگهان تسراکت فعال می‌شود و دروازه‌ای را باز می‌کند و به لوکی اجازه می‌دهد تا به زمین بیاید. لوکی تسراکت را می‌رباید و به کمک عصای خود، سلوینگ و چند مامور از جمله کلینت بارتون را بردهٔ خود می‌کند و فرار می‌کند.در پاسخ این حمله، نیک فیوری دوباره پروژهٔ پیشقدمی انتقام جویان را به راه می‌اندازد و ...

"هابیت: سفر غیر منتظره" اثر "پیتر جکسون"
خلاصه داستان: داستان فیلم قبل از قصه کتاب سه جلدی ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد و نوعی پیش‌درآمد بر آن مجموعه فیلم است. داستان حدود ۶۰ سال بین هابیت و یاران حلقه، اولین قسمت سه‌گانه ارباب حلقه‌ها را دربر می‌گیرد. بیلبو باگینز شخصیت اصلی داستان برای پیدا کردن یک گنجینه در سفری پرماجرا با گندالف همراه می‌شود و در نهایت حلقه را پیدا می‌کند.

"غیر ممکن" اثر "خوان آنتونیو بایونا"
خلاصه داستان: فیلم درباره یک زوج است که به همراه سه فرزندشان برای تعطیلات به تایلند سفر می‌کنند و اقامت آن ها با وقوع سونامی در این کشور همزمان می‌شود.

"زندگی پی" اثر "انگ لی"
خلاصه داستان: زندگی پی درباره پسر جوانی بنام پی پاتل، فرزند یک نگهبان باغ وحش در هندوستان است. پی پاتل در شانزده سالگی همراه خانواده اش از هند به طرف کانادا کوچ می‌کند. خانواده پی در قسمت بار یک کشتی ژاپنی در کنار جانوران باغ وحش به سمت خانه جدید سفر می‌کنند. در میانه راه کشتی غرق می‌شود و پی خودش را در قایق نجاتی به همراه یک کفتار، یک اورانگوتان، یک زرافه زخمی و یک ببر بنگال دویست کیلویی تنها می‌بیند.

"پرومتئوس" اثر "ریدلی اسکات"
خلاصه داستان: در سالیان سال پیش از بشر، در مکانی که بنظر می رسد زمین ماقبل تاریخ باشد، موجودی بشرنما در مجاورت آبشاری ایستاده. او یک ردای قربان به تن دارد. در حالیکه بالای سر او سفینه‌ای غولپیکر آماده ترک زمین می‌شود، موجود انسان نما جامی حاوی مایعی سیاه رنگ و جوشان را می‌نوشد. بلافاصله بدن او متلاشی شده و در رودخانه حل می شود. دی ان آی بدن او با آب و محیط زیر آبشار سریعا واکنش می دهد و چرخه تولید سلولهای جدیدی آغاز می گردد: سلولهای قرمز رنگی که شباهت به گلوبول های قرمز دارند و سریع تکثیر می یابند.../ي2
برچسب ها: اسکار ، سینما ، جلوه ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار