بازیگران مردی که احتمالا جایزه ی بهترین بازیگر مرد اسکار 2013 را از آن خود خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندی وایر، جایزه آکادمی که به‌طور غیررسمی اسکار می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک به بهترین آثار صنعت سینما و  دست اندرکاران آن ها اهدا می‌شود. گرچه هنوز چند ماهی تا مراسم اسکار 2013 باقی مانده اما گمانه زنی ها درمورد برندگان احتمالی آن آغاز شده، که یکی از آن ها پیش بینی برنده بهترین بازیگر مرد 2013 است.
در صدر این پیشبینی ها نام ستارگانی چون: "راسل کرو"، "رابرت دنیرو"،" لئوناردو دی کاپریو"، "فیلیپ سیمور هافمن"و" تیو مک کاناهی" به چشم می خورد.
راسل کرو، برای بازی در فیلم "بینوایان"در نقش بازرس ژاور.

داستان بینوایان‌ در دوران انقلاب فرانسه روی می‌دهد و درباره ژان والژان زندانی سابق است که تحت تاثیر یک کشیش راهی جدید در زندگی در پیش می‌گیرد. او شهردار شهری کوچک و شهروندی محترم می‌شود، در حالی که ژاور، زندانبان سابق و بازرس فعلی به هویت واقعی او شک کرده است.
رابرت دنیرو، برای بازی در فیلم "کتاب بارقه امید".

این فیلم درباره مردی جوان به نام پت سولیتانو (کوپر) است که قبلا معلم بوده و مدتی را هم در یک موسسه بیماران ذهنی گذرانده است. پت پیش پدر و مادرش (با بازی دنیرو و جکی ویور) بازمی‌گردد و در همین حال می‌کوشد با همسر سابقش آشتی کند. اوضاع زمانی بدتر می‌شود که پت با دختری اسرارآمیز به نام تیفانی (لارنس) که مشکلات خاص خودش را دارد، آشنا می‌شود.
دی‌کاپریو، برای بازی در فیلم "جانگوی رها و آزاد".

او در این فیلم نقش یک برده‌دار روانی را بازی می‌کند که یکی از برده‌های فراری تمام تلاشش را می‌کند تا همسرش را از دست او نجات دهد.
 این فیلم داستان شخصی به نام «نیک کراوی» است و برای ادامه زندگی به آمریکا آمده است. او با همسایه خود گتسبی طرح دوستی می ریزد. گتسبی بسیار ثروتمند است و بخاطر مهمانی‌های باشکوهی که در خانه اربابی‌اش واقع در لانگ آیلند بر گذار می‌کند شهره خاص و عام است ولی در این میان شایعات زیادی درباره او و اینکه ثروتش را چگونه بدست‌ آورده بر سر زبان‌هاست.
فیلیپ سیمور هافمن، برای بازی در فیلم " استاد".

داستان از آنجایی آغاز می شود که "استاد" از جنگ جهانی دوم باز گشته. اما بعد از جنگ هیچ چیز مانند سابق نیست. اتفاقات وحشتناکی اطرافش در حال رخ دادن است. او که فردی است عمیق و تنها یک سرباز ساده بوده شروع می کند به تفکر. فکر راجع به دلیل زندگی، معنای زندگی. حاصل تفکرات او چیزی شد شبیه به یک جریان تفکر دینی جدید که روز به روز طرفداران خاص خود را پیدا می کند. اما هر نظام تفکر بشری دارای اشکالاتی است، از این رو مردم اطراف او شروع به پرسش کردند و ایراداتی به نظام تفکری او گرفتند و ….

متیو مک کاناهی، برای بازی در فیلم " مجیک مایک".

این فیلم داستان مردی است به نام آدام که بازیکن فوتبال است اما به خاطر مسائلی که برایش پیش می آید مجبور می شود فوتبال را رها کند و به شهر دیگری نزد خواهرش نقل مکان کند. در این شهر جدید او با فردی به نام مایک آشنا می شود که شغلی متفاوت دارد. او یک اجرا کننده ی کلوپ است. مایک که همه او را به نام مجیک مایک می شناسند، آدام را قانع می کند تا او هم فوت و فن بر پا کردن یک پارتی در کلوپ را یاد بگیرد و از این طریق پول در بیاورد. آدام با نام مستعار کید وارد این ماجرا می شود تا اینکه…/ي2

برچسب ها: بازیگر ، مرد ، اسکار ، راسل کرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار