با 5 نامزد احتمالي بازيگر نقش اول زن اسكار 2013 آشنا شويد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازيگران زن نامزد اسكار 2013 به اين شرح است:
"جنيفر لارنس" براي بازي در فيلم "كتاب بارقه اميد"

اين فيلم درباره مردي جوان به نام "پيت سوليتانو" است كه قبلا معلم بوده و مدتي را هم در يك موسسه بيماران ذهني گذرانده است. پت نزد پدر و مادرش بازمي گردد و در همين حال مي كوشد با همسر سابقش آشتي كند. اوضاع زماني بدتر مي شود كه پت با دختري اسرارآميز به نام "تيفاني" (لارنس) كه مشكلا خاص خودش را دارد، آشنا مي شود.
گفتني است، "كتاب بارقه اميد" با دريافت جايزه بهترين فيلم از نظر مردم كه جايزه اصلي جشنواره فيلم تورنتو است به نوعي راه موفقيت خود را در فصل جوايز باز كرد. اين جشنواره از ديرباز نقطه شروع فصل جوايز سينمايي و آشنايي با رقباي احتمالي بوده است.

"ماريان كوتيلارد" براي بازي در فيلم "زنگار و استخوان"

زنگار و استخوان داستان رابطه مردي را به نام علي كه در يك كلوب شبانه كار مي كند با زني به نام استفاني روايت مي كند كه بر اثر يك حادثه تلخ همه چيز در اين رابطه به هم مي ريزد.

"هلن ميرن" براي بازي در فيلم "هيچكاك"

"هلن ميرن" كه سابقه طولاني در ايفاي نقش هاي تاريخي دارد، در اين فيلم نقش "آلما رويل" همسر آلفرد هيچكاك را بازي كرده است.

"نائومي واتس" براي بازي در فيلم "غيرممكن"

اين فيلم داستان خانواده اي است كه در حادثه سونامي در سال 2004 در شرق آسيا سعي مي كنند كه زنده بمانند. فيلم صحنه هاي دلهره آور زيادي از سونامي دارد اما اكثريت داستان اينگونه به نظر مي رسد معطوف به بعد از حادثه است.

"كونژانه واليس" براي بازي در فيلم "درندگان جنوب وحشي"

"درندگان جنوب وحشي" كه در جشنواره ساندنس موفق به كسب جايزه بزرگ هيئت داوران شد، با داستاني هولناك و فانتزي از يك جامعه بيمار، زندگي يك دختر شش ساله كه با پدرش زندگي مي كند را روايت مي كند كه براي نجات از شرايط خود تلاش مي كنند./ي2
برچسب ها: اسکار ، هلن میرن ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار