مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: کاهش کودک‌آزاري با تصويب لايحه حمايت از کودکان و نوجوانان ، بان کی مون خواستار ریشه‌کن شدن خشونت علیه زنان شد ، مقاومت دلیرمردان غزه، با تمام تلخى‌هایش ثمرات شیرین و ماندگارى داشت و.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

موشک‌انداز سینای 7 روز چهارشنبه رونمایی مي‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/6/562873_921.jpg

فرمانده نیروی دريايی ارتش از رونمایی ناو موشک‌انداز سینای 7 و الحاق دو فروند هواناو جديد به ناوگان نيروي دريايي در روز چهارشنبه هفته جاري خبر داد و گفت: خبر نقض حریم دریایی ایران توسط کشتی‌های آمریکایی، کذب است.

اصلاح طلبان هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اند


 عضو حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح طلبان برای چگونگی ورود به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در حال رایزنی هستند و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اند.

استقرار موشک‌هاي ناتو در ترکيه، مناقشات و منازعات منطقه‌اي را افزايش مي‌دهد

 عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: درخواست ترکيه براي استقرار موشک‌هاي ناتو در مرزهاي اين کشور با سوريه بر خلاف ثبات امنيت و آرامش منطقه است.

اظهارات نسنجيده و تشويش افكار عمومي با توصيه‌هاي رهبر معظم انقلاب مغاير است


 روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اکثر مطالب آقای جلالی عضو ارشد جبهه پایداری کذب و توهم است تاکید کرد: اظهارات این عضو ارشد جبهه پایداری که در آن اتهامات و سخنان نادرستی را به مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس نسبت داده غیر واقعی و کذب است.

رحيمي فرارسيدن روز ملي بوسني و هرزه‌گوين را تبريك گفت

 معاون اول رئيس‌جمهور در پيامي به «ويکوسلاو بواندا» رئيس شوراي وزيران بوسني و هرزه‌گوين، فرارسيدن روز ملي اين کشور را به وي، دولت و ملت بوسني و هرزه‌گوين تبريک گفت.

کاهش کودک‌آزاري با تصويب لايحه حمايت از کودکان و نوجوانان

سخنگوي کميسيون حقوقي مجلس گفت: لايحه حمايت از کوکان و نوجوانان با هدف کاهش کودک‌آزاري در کميته حقوق خصوصي مجلس در حال بررسي است.

حمايت مسلمانان از فلسطين به گسترش موج بيداري اسلامي مي‌انجامد

 يک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: مردم بسیاری از کشورها از جمله مصر، تونس و اردن که آغازگر موج بیداری اسلامی در کشورشان بودند براي گسترش اين موج عظيم، حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

دوره‌هاي مبانی نظام‌سازی اسلامی ویژه بسيجيان و فارغ‌التحصیلان


به منظور شناسایی نخبگان بسیجی مجمع ادوار بسیج دانشجویی از 5 بهمن تا 17 اسفند دوره‌ای را با موضوع «مبانی نظام‌سازی اسلامی» برگزار می‌کند.

بان کی مون خواستار ریشه‌کن شدن خشونت علیه زنان شد

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در پیامی به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، سازمان ملل متحد را پیشروی مقابله با خشونت علیه زنان دانست و گفت: با وجود اقدامات انجام شده هنوز میلیون‌ها زن در سراسر جهان با خشونت روبرو هستند.

آموزش منافقین در صحرای «نوادا» توسط تفنگداران آمریکایی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/6/562195_146.jpg

 سایت وزارت اطلاعات در گزارشی به بررسی تعاملات آمریکا با گروهک های تروریستی آمریکا در صحرای «نوادا» پرداخته است.

مقاومت دلیرمردان غزه، با تمام تلخى‌هایش ثمرات شیرین و ماندگارى داشت

 يکي از مراجع تقليد گفت: مقاومت قهرمانانه دلیرمردان غزه در ایام عاشوراى حسینى، ایام پیروزى خون بر شمشیر در برابر ارتش اسرائیل که از زمین و آسمان آتش بر سر آنها ریختند و به هیچ کس حتى کودکان شیرخوار رحم نکردند با تمام تلخى‌هایش ثمرات شیرین و ماندگارى داشت.

تشکيل کميته انتخاباتي در جبهه پيروان

 جبهه پيروان خط امام و رهبري اخيرا ديدارهاي انتخاباتي را با آيات عظام مهدوي کني و يزدي انجام داده است.

بررسی قانون احزاب در دستور کار کمیسیون شوراها


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اين کمیسیون با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان دستگاه‌های ذیربط به بررسی اصلاح قانون احزاب می‌پردازد.

اصلاح طلبان هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اند


 عضو حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح طلبان برای چگونگی ورود به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در حال رایزنی هستند و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اند.

دانشگاه و توسعه اقتصادی از نگاه مرکز پژوهشها

 مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی موضوع دانشگاه و توسعه منطقه‌ای را مورد بررسی قرار داد.

شکايت از آمريکا براي نقض حريم هوايي ايران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/6/562662_166.jpg

يک وکيل پايه يک دادگستري گفت: تحرکات غیرقانونی ناوهای آمریکایی در مرزهای آبی و آسمان ایران، نقض پيمان‌هاي بين‌المللي است.

هیئت پارلمانی چین به تهران سفر می‌کند


 هیئت پارلمانی چین به ریاست معاون کنگره ملی کنفرانس مشورتی- سیاسی خلق ۲۲ تا ۲۷ آذر‌ماه میهمان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار