در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

تشکيل کميته انتخاباتي در جبهه پيروان/ديدار انتخاباتي با آيات عظام مهدوي کني و يزدي

جبهه پيروان خط امام و رهبري اخيرا ديدارهاي انتخاباتي را با آيات عظام مهدوي کني و يزدي انجام داده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از برگزاری دیدار انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری با آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی خبر داد و گفت: اين ديدارها با حضور عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، محمدرضا باهنر و تعدادي ديگر از اعضاي شوراي مرکزي جبهه پيروان برگزار شد.
 
وی درباره سازوکار پيشنهادي جبهه پيروان خط امام و رهبري به جامعتين، اظهار داشت: براساس اين پيشنهاد قرار شده تا تمرکز جبهه پيروان و مجموعه اصولگرايان بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا باشد و سپس از دل انتخابات شوراها سازوکاري براي انتخابات رياست جمهوري آتي تدوين شود.
 
این منبع آگاه هم چنین از تشکیل کمیته و کارگروهی انتخاباتی در جبهه پیروان در آینده خبر داد و تصريح کرد: این کمیته وظیفه بررسی تمامی کاندیداهای مطرح در مجموعه اصولگرایان را بر عهده دارد، همچنين جلسات  اين کميته با حضور کانديداهاي مطرح در جريان اصولگرايي برگزار خواهد شد تا در نهايت به کانديداي واحد برسند.
 
وی همچنين خاطر نشان کرد: عسگر اولادی در يکي از جلسات جبهه پيروان خط امام و رهبري به باهنر پیشنهاد کاندیداتوری در انتخابات آتی را داده که وي اين پیشنهاد را نپذيرفته است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار