مقامات مکزیکی یکشنبه از کشف 19 جسد در ایالت مرزی چیهواهوا در شمال این کشور خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس ، در این میان ظاهرا یازده جسد مربوط به افرادی است که مدت ها قبل کشته شده و در گورهای جمعی دفن شده بودند اما هشت جسد دیگر که آثار شکنجه نیز روی آن ها مشاهده می شود، طی روزهای اخیر کشته شده اند.
دفتر دادستان مکزیک در امور ناپدید شدگان اعلام کرد یازده جسد در منطقه « اجیدو جیزز کارانزا »Ejido Jesus Carranza نزدیک مرز امریکا و در فاصله حدود بیست و پنج کیلومتری جنوب شرقی « سیوداد خوارز » Ciudad Juarez کشف شد.
  مسئولان مکزیکی اعلام کردند ظاهرا قربانیان دو سال پیش و در زمان اوج درگیری بین باندهای قاچاق مواد مخدر که تلاش می کردند مسیرهای عبور از مرز را به کنترل خود درآورند، کشته شدند.
آمارهای فدرال نشان می دهد بیش از سه هزار نفر در آن سال در سیوداد خوارز کشته شدند. این شهر با یک میلیون و چهارصد هزار نفر جمعیت یکی از خطرناکترین نقاط روی کره زمین به شمار می رود.
مقامات قضایی مکزیک همچنین اعلام کردند مسئولان اجساد هشت نفر را در امتداد جاده ای نزدیک روسیلز Rosales در فاصله حدود دویست کیلومتری جنوب شرقی اوجینائو تگزاس کشف کردند. این افراد ظاهرا جمعه ربوده شده بودند و اجساد آنها شنبه پس از شکنجه و اصابت گلوله به سرشان کشف شد.
برچسب ها: بین الملل ، مکزیک ، جسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار