از قابلیت های تلفن 500 پورت پست صوتی، نرم افزار صورت حساب و گزارش های ترافیکی است.

دکتر بهراد متخصص مخابرات در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:  تلفن 500 پورت با تکنولوژی IP در کلیه سازمان ها و ادارات قابلیت استفاده به عنوان یک سوییچ IP با امکانات و Feature متنوع مخابراتی را دارد که علاوه بر ترمینال های gsx-500a،ip  امكان پشتیبانی از x6 مشترک AB، Wire، را فراهم می کند که با دارا بودن  اين ویژگی یاد شده ، می توان مورد استفاده تلفن های معمولی و کاهش هزینه را موثر باشد.

وی تصریح کرد: از قابلیت های این محصول پست صوتی، نرم افزار صورت حساب گزارش های ترافیکی است .از ابتدای سال 1389 سخت افزار سیستم طراحی شد که پس از سه ویرایش مختلف و نمونه سازی مهندسی و تولید در تعداد، به صورت پیشرفته در آمده است.

وی اظهار داشت: مشابه خارجی سیستم سه برابر قیمت تمام شده ی داخلی است علاوه بر آن مشتری رضایت کافی از محصول مشابه خارجی ندارد زیرا در زمینه خدمات پس از فروش نیاز به صرف زمان و هزینه ی زیاد دارد و هم طیف خواسته های بومی در یک محصول خارجی پوشش داده نمی شود .

وی خاطر نشان کرد: نمونه خارجی محصول یاد شده با امکانات بسیار کند طراحی شده به طوری که نیازمندی های بومی ایران را تامین نمی کند./ع2
برچسب ها: پژوهشگر ، پورت ، تکنولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار