دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال؛

شاگردان کرانچار پیروز میدان بودند / تساوی راه آهن و مس در اکباتان / استقلال جایگاهش را تثبیت کرد

ديدار تيم هاي سپاهان مقابل گهر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با پیروزی سپاهانی ها همراه بود، مس کرمان نیز مقابل راه آهن در ورزشگاه اکباتان به تساوی رسید، در دیدار سوم امروز آبی پوشان مس کرمان را 2 بر صفر شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  سه دیدار معوقه لیگ برتر امروز 2 آذر در تهران و اصفهان در شرایطی برگزار می شود که با توجه به شرایط جدول،  تیم های حاضر در این سه دیدار در صورت پیروزی شرایط بهتری در جدول به دست می آورند. استقلال می تواند فاصله جدایش با دیگر مدعیان را افزایش دهد و دیگر تیم ها می توانند چند پله در جدول صعود کنند و شرایط بهتری به دست بیاورند.

 
 
استقلال – پیکان
*ژنرال مقابل گواردیولا

 استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است و با ملوان که در جایگاه دوم قرار دارد 3 امتیاز فاصله دارد بدون تردید امیر قلعه نویی تمام تجربه اش را به کار خواهد بست تا فاصله اش را با دیگر تیم های مدعی افزایش  دهد و بتواند با آرامش خاطر بیشتری در مسابقات بعدی شرکت کند پیکان هم برای این بازی انگیزه های خاصی دارد شاگردان عبداله ویسی در حال حاضر با 18 امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار دارند و اگر بتوانند استقلال را در استادیوم  آزادی شکست دهند، می توانند تا رتبه دهم جدول بالا بیایند همین مسئله انگیزه بسیار زیادی به ویسی و شاگردانش تزریق می کند، تا روز سختی را برای استقلال رقم بزنند البته تیم ویسی مقابل پرسپولیس  در این استادیوم 6 گل خورد و نتوانست از شکست سنگین فرار کند و حالا باید ببینیم او و شاگردانش در برابر دیگر تیم بزرگ و پر طرفدار از ایران در ورزشگاه آزادی چه نتیجه ای خواهند گرفت.

گفتني است، ديدار  تيم هاي فوتبال استقلال و پيکان امروز ساعت 17:35 با 5 دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد.

امین منوچهری در دقیقه 14 بازی موقعیتی مناسب برای گلزنی را از دست داد.

شاهرخ بیانی آنالیزور استقلال به همراه علی نظری جویباری معاون سابق این باشگاه در ورزشگاه حضور دارند. مارکار آقاجانیان دستیار کی روش و جواد نکونام در جایگاه ویژه حضور یافته اند.

هواداران به شدت امیر قلعه نوعی را مورد تشویق قرار دادند.

اغلب عکاسان حلپاضر در ورزشگاه در نیمه اول پشت دروازه پیکان قرار گرفته اند و فقط 2 عکاس پشت دروازه استقلال حضور دارند.

تماشاچیان بصورت پراکنده بر روی سکو ها حضور یافته اند و انسجام ندارند.

هاشم بیک زاده به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. گویا مصدومیت وی جدی است.

نیمه نخست این دیدار بدون گل پایان یافت.

در لیستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، به جای آرمن تهماسیان نام عارف تهماسیان درج شده است. هفته پیش نیز در بازی راه آهن و صنعت نفت لیست اشتباهی در اختیار خبرنگاران قرار گرفته بود.

امیر عرب، معاون باشگاه استقلال به همراه فنونی زاده پیشکسوت و آنالیزور این تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.

عکاسان حاضر در ورزشگاه همگی پشت دروازه استقلال حضور یافته اند.

سیاوش اکبرپور بازیکن استقلال در دقیقه 58 برای این تیم گلزنی کرد.

پس از این گل هواداران به شدت قلعه نویی را تشویق کردند.

همچنین هواداران فتح اله زاده را با لقب شوالیه مورد تشویق قرار دادند.

میلاد میداوودی در دقیقه 89 بازی دومین گل را برای استقلال به ثمر رساند.

شنیده می شود میلاد زنیدپور و احمد جمشیدیان از سپاهان جدا شده و از نیم فصل دوم برای استقلال به میدان می روند، همچنین گفته می شود میداوودی نیز با پیکان به میدان خواهد رفت.

دیدار این دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.


  

راه آهن- مس کرمان
*اوج  حساسیت در اکباتان
 
دیدار راه آهن و مس کرمان بدون تردید یکی از حساسي ترین و جذاب ترین بازیهای امروز است، علی دایی که از بازیهای گذشته 14 امتیاز گرفته و در حال حاضر در رتبه هشتم جدول قرار دارد ،‌ چشم به 3 امتیاز این بازی خانگی دوخته چرا که در صورت پیروزی مقابل مس کرمان می تواند تا رده سوم جدول راه آهن را در جدول بالا بکشد و خودش و شاگردانش را در حد یک  مدعی مطرح کند تیم دایی هفته گذشته در یک بازی سخت موفق شد صنعت نفت آبادان را در تهران شکست دهد و شاگردان دایی مطمئنا با روحیه و انگیزه ای  بسیار بالا به مصاف مس کرمان خواهند رفت البته راه آهن نباید این دیدار را ساده بگیرد چرا که ابراهیم قاسمپور و شاگردانش در تهران  با انگیزه پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان می روند.

مس کرمان در حال حاضر 19 امتیاز دارد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و اگر در این دیدار خارج از خانه موفق شود و به پیروزی برسد، می تواند تا رتبه هشتم جدول بالا بیاید و همسایه راه آهن در جدول شود ابراهیم قاسمپور  ثابت کرده که راه نتیجه گرفتن در بازیهای حساس را بلد است و به خوبی شاگردانش را برای چنین بازیهایی آماده می کند اما با توجه به انگیزه های راه آهن،  قاسمپور بهتر از هر کسی می داند که کار بسیار سختی در ورزشگاه اکباتان دارد انگیزه دو تیم برای کسب 3 امتیاز این دیدار باعث می شود جذابیت و حساسیت آن به حداکثر ممکن برسد و شاهد صحنه های زیبایی در جدال شاگردان دایی و قاسم پور باشیم.
 
گفتني است، ديدار تيم هاي فوتبال راه آهن و مس کرمان امروز ساعت 15:15 در ورزشگاه اکباتان تهران آغاز شد.

شهرام گودرزی در دقیقه 23 برای مس کرمان گلزنی کرد.

50 هوادار مس کرمان و 100 هوادار راه آهن در ورزشگاه حضور دارند.

تيم فوتبال مس کرمان در پایان نیمه نخست مقابل تيم راه آهن به برتري يک بر صفر دست يافت.

عليرضا عباس فرد در دقیقه 81 بازی از داور کارت زرد گرفت. همین بازیکن در دقیقه 84 گل تساوی را برای راه آهن به ثمر رساند.

دیدار راه آهن و مس کرمان در ورزشگاه اکباتان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

سپاهان- گهر

*نبرد دارا و ندار

 سپاهان که یکی از مدعیان اصلی قهرمای در این فصل به شمار می رود،‌ هفته گذشته مقابل استقلال تن به شکست خانگی داد و شکست شاگردان کرانچار د ر این بازی حساس برای سپاهان گران تمام شد چرا که آنها در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند سپاهان در حال حاضر 24 امتیازی است و اگر می خواهد از کورس قهرمانی عقب نیفتد، باید در این دیدار خانگی پیروز شود و با 27 امتیاز در مکان دوم جدول قرار بگیرد و در غیر اینصورت روزهای بسیار سختی در انتظار کرانچار و شاگردانش خواهد بود محمد مایلی کهن و شاگردانش که شرایط بسیار بدی در جدول دارند هم با امید و آروزهای فراوان به اصفهان رفته اند.

 گهر درود  در حال حاضر در قعر جدول قرار گرفته و 8 امتیازی است.

مایلی کهن در صورتي که این دیدار را ببرد،  می تواند یک پله در جدول صعود کند و با امیدواری  بیشتری لیگ را دنبال کند اما کار گهر برای کسب 3 امتیاز  این دیدار بسیار سخت است چرا که سپاهان زخم خورده است و تحت هر شرایطی می خواهد  این دیدار خانگی را ببرد و در يک قدمی استقلال قرار بگیرد سپاهان به لحاظ مهره و امکانات قابل مقایسه با گهر درود نیست و این دیدار را باید نبرد دارا و ندار بدانیم چرا که مایلی کهن با یک سری بازیکن جوان و البته با انگیزه به مصاف تیم پر ستاره سپاهان می رود،‌ تیمی که درخانه خودش بازی می کند و از حمایت هوادارانش  هم برخوردار است و در اصفهان به سختی هم امتیاز می دهد.

گفتني است، ديدار تيم هاي فوتبال سپاهان و گهر امروز ساعت 15:15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

محمدحسين مرادمند بازیکن سپاهام در دقیقه 25 بازی از داور کارت زرد دریافت کرد.

امين ترکاشوند در دقیقه 34 برای گهر درود گلزنی کرد.

فرشيد طالبي
در دقیقه 38 بازی گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند.

تيم فوتبال سپاهان اصفهان در پايان نيمه اول به تساوي يک بر يک مقابل گهر درود بسنده کرد.

از تیم گهر درود محمود شفيعي در دقیقه 57 و رضا کاردوست دردقیقه 78 از داور کارت زرد گرفتند، آرمان قاسمي نیز در دقیقه 85 کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

محمدرضا خلعتبري در دقیقه 88 بازی گل دوم را برای سپاهان وارد دروازه کرد.

محمدحسين مرادمند نیز از تیم سپاهان در وقت اضافه نیمه دوم بازی دومین کارت خود را گرفت و از زمین اخراج شد.

این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهانی ها خاتمه یافت./آق
برچسب ها: استقلال ، مدعیان ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار