محمد احمدپوري گفت: برگزاري منظم و منسجم ليگ باعث پيشرفت فوتبال كشورمان مي شود.

محمد احمدپوري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: ليگ برتر فوتبال كشورمان خيلي خوب و منسجم و منظم برگزار مي شود هر چند زمان ديدار خيلي به هم نزديك و فشرده است ولي نظم خاصي در اين بين حاكم است و داشتن ليگ پويا باعث پيشرفت فوتبال كشورمان مي شود.

وي تصريح كرد: سازمان ليگ برتر در نيم فصل اول ديدارها را خوب برگزار كرد و بازي ها با برنامه انجام شد و اگر زماني با بي نظمي همراه شود فوتبال كشورمان راه به جايي نخواهد برد.

احمدپور در ادامه گفت: در اين يك سالي كه در ذوب آهن هستم مشكل خاصي ندارم خوشبختانه تيم مبلغ قرار دادهايمان پرداخت كرده است و خانواده ام نيز كنارم هستند و از اين بابت دلتنگي ندارم.

وي اضافه كرد: اين تيم از تيم هاي خوب و پر طرفدار كشورمان است و متاسفانه بايد شانسي از گردونه رقابت هاي جام حذفي، حذف شديم.

احمد پوري تاكيد كرد: هفته گذشته در تعطيلات نيم فصل در شهر خوزستان اردو برگزار كرديم و در اين سفر بازيكنان به تمرينات و آمادگي جسماني پرداختند.

وي اشاره كرد: هم اكنون نيز در اصفهان صبح و عصر تمرين مي كنيم تا براي اولين ديدار بعد از تعطيلات باشيم.

احمدپوري عنوان كرد: در هفته اول نيم فصل دوم با تيم راه آهن مسابقه داريم ا ين حريف به تيم مساوي ها معروف شده ولي ما با تلاش خود سعي مي كنيم 3 امتياز لازم را براي خود كسب كنيم و جايگاه خود را ارتقا دهيم.

وي يادآور شد: خوشبختانه مصدوم و محروم نداريم و با شروع رقابت ها قدرتمند به سراغ حريفان خواهيم رفت و امتيازات لازم را كسب خواهيم كرد.

احمدپوري اضافه كرد: ابراهيم زاده از مربيان مطرح و توانمند ميهن مان است و مطمئنا در پايان ليگ مقام در خور شايسته استان و تماشاگران بي شمار اين تيم خواهيم گرفت.

وي گفت: سطح كيفي ليگ برتر خيلي بالاست و اين به دليل برگزاري منظم ومنسجم رقابت هاست و معتقدم هرچه اين ديدار ها با نظم تر برگزار شود فوتبال كشورمان پيشرفت زيادي خواهد كرد و روزهاي خوبي در انتظار فوتبال ايران است.

احمدپوري اظهار داشت: يك سال ديگر با ذوب آهن قرار داد دارم اگر در پايان اين مدت اگر از شاهين بوشهر كه در گذشته در آن بازي مي كردم دعوت نامه داشته باشم فكر خواهم كرد و بعد تصميم رفتن يا نرفتن را مي گيرم.

وي خاطر نشان كرد: اين تيم را دوست دارم وتعلق خاطر به آن دارم اميدوارم در فينال جام حذفي مقابل استقلال تهران برنده ميدان باشد و قهرمان اين رقابت ها شود و اگر روزي قصد خداحافظي از فوتبال را داشته باشم دوست دارم در شاهين به پايان برسانم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار