هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری هفت دیدار برگزار شد و نتایج قابل توجهی به دست امد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در یکی از مسابقات هفته نهم دو تیم خودرو ساز لیگ برتر یعنی سایپا و پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر از ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سایپا به پایان رسید.
خوزه نارسیو در دقیقه 6 و میلاد غریبی در دقیقه 8 دو گل تیم سایپا را به ثمر رساندند و روح الله سلطانی در دقیقه 21 گل پیکان را زد.
اشکان خورشیدی داور مسابقه به میلاد غریبی کارت زرد نشان داد.سایپا با این برد 17 امتیازی شد و به صدر جدول رسید و جای تراکتورسازی را گرفت و پیکان 13 امتیازی باقی‌ ماند.
*پیروزی مس بر ذوب اهن / توقف آلومینیوم مقابل نفت آبادان
 مس کرمان موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد و آلومینیوم مقابل نفت‌آبادان متوقف شد.
  در ادامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر دو دیدار از ساعت 18 و 18:05 آغاز شد و در پایان نتایج زیر به دست آمد:مس کرمان یک - ذوب‌آهن اصفهان صفر گل: مصطفی شجاعی 12فرزاد حسین‌خانی در دقیقه 65 برای مس پنالتی از دست داد.
آلومینیوم هرمزگان یک - نفت آبادان یک گل‌ها: رسول نویدکیا 8 برای نفت، امجد شکوه‌مقام 28 برای آلومینیوم
*توقف استقلال در ورشگاه آزادی مقابل فجر سپاسی
 دیدار دو تیم استقلال و فجرسپاسی از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور 18 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.بازیکنان جوان فجر انگیزه مضاعفی در این بازی داشتند و تلاش می‌کردند توانایی‌های خود را به رخ ملی‌پوشان استقلال بکشند.
حنیف عمران‌زاده در دقایق پایانی به جای سیاوش اکبرپور به میدان آمد تا در خط حمله آبی‌ها از قدرت سرزنی خود استفاده کند.
آرش برهانی دیگر مهاجم استقلال نیز تعویض شد.محسن قهرمانی داور مسابقه بود.با این تساوی استقلال 13 امتیازی و فجرسپاسی 15 امتیاز شد.ترکیب استقلال:سید مهدی رحمتی، سید میثم حسینی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، خسرو حیدری، جواد نکونام، جی لید ساموئل( از دقیقه 46 علی حمودی)، فابیو جان واریو، رودیگو توزی، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 85 حنیف عمران‌زاده) و آرش برهانی         (از دقیقه 64 فریدون زندی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
ترکیب فجرسپاسی:وحید شیخ ویسی، سعید قزلکچی، خالد شفیعی، محمد آفند، علیرضا جلیلی، رضا حقیقی، عباس محمدرضایی          ( از دقیقه 78 دیگو ماکسیمو)، مجتبی ترشیز( از دقیقه 60 فرشید اسماعیلی)، جابر انصاری( از دقیقه 88 امید خلیلی)، سید محمدرضا حسینی، محمدمهدی نظری سرمربی: محمود یاوری
* برتری راه اهن مقابل داماش
تیم فوتبال راه اهن در بازی مقابل داماش که به علت محرومیت تیم داماش در زمینی در قزوین برگزار شد به برتری یک بر صفر دست یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار