قیمت كالاهای اساسی در این استان در طول یك ماه اخیر یا كاهش یافته و یا ثابت مانده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، در ستاد تنظیم بازار زنجان گفت: هم اكنون قیمت گوشت ران گوسفند و خالص گوساله به قیمت 210 هزار ریال بدون افزایش می باشد.

معصومی افزود: هر كیلو گرم قیمت مرغ تازه با 14 درصد افزایش در بازار به قیمت 50 هزار ریال و تخم مرغ با 14 درصد كاهش 35 هزار ریال عرضه می شود.

وی تصریح کرد: قیمت شیر نایلونی 900 گرمی پگاه را 11 هزار یال عنوان كرد و قیمت هر كیلوگرم پنیر لیقوان با 14 درصد كاهش 12 هزار ریال و بسته 100 گرمی كره پاستوریزه با 20 درصد افزایش 12 هزار ریال دانست.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته برای ادغام اتحادیه مرغداری ها و تخم مرغ فروشان با قصابان به علت برگزاری انتخابات هیات مدیره و شروع به كار اعضای جدید، میسر نیست.

معصومی با اشاره به اینکه قیمت انواع تیر آهن نیز در طول آبان ماه روند نزولی داشته است خاطر نشان کرد: در طول ماه گذشته 12 هزار و 362 مورد بازرسی از واحد های صنفی و تولیدی صورت گرفت كه در نتیجه آن 540 مورد تخلف كشف و 433 پرونده تشكیل و به تعزیرات حكومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 382 شكایت رسیده به این سازمان نیز وجود داشته كه 273 مورد آن تلفنی، 50 مورد حضوری و پنج مورد نیز به صورت كتبی مطرح شد که62 مورد از این شكایات تخلف و 200 مورد غیر تخلف و 66 مورد نیز در دست بررسی است./س

برچسب ها: کاهش ، ثبات ، کالاها ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.