برنامه بیست و یكمین دوره مسابقات كاراته قهرمانی جهان در فرانسه كه دو كاراته كا كرمانشاهی نیز در آن حضور دارند، اعلام شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سعید احمدی ' و 'سامان حیدری' دو كاراته كرمانشاهی هستند كه به عنوان نمایندگان كشورمان در مسابقات جهانی فرانسه حضور پیدا خواهند كرد.

سعید احمدی نماینده وزن 67- كیلوگرم كشورمان روز پنجشنبه دوم آذر، از ساعت 14 و در مرحله حذفی و رپه شارژ باید به مصاف حریفان خود برود.

احمدی اگر بتواند این دو مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود كند از ساعت 13:05 دقیقه روز شنبه چهارم آذر برای صعود به فینال تلاش می كند.

كاراته كای كرمانشاهی در صورت موفقیت در مرحله نیمه نهایی و صعود به فینال وزن 67- كیلوگرم، از ساعت 15 همین روز (چهارم آذر) برای نشان طلا مبارزه خواهد كرد.

دیگر نماینده ورزش كرمانشاه در مسابقات كاراته قهرمانی جهان، سامان حیدری است كه به همراه 'گنج زاده، سین بیگی، الهامی و فرخی' تركیب تیم كومیته كشورمان را تشكیل می دهند.

این تیم باید روز جمعه سوم آذر، از ساعت 11:30 دقیقه به روی تاتامی برود و اگر موفق به صعود از این مرحله شد روز یكشنبه پنجم آذر ماه، از ساعت 17:45 دقیقه در مرحله نیمه نهایی حاضر شده و برای صعود به فینال تلاش می كند.

تیم كومیته كشورمان در صورت راهیابی به فینال ساعت 19:55 دقیقه همین روز (پنجم آذر) برای كسب عنوان قهرمانی به روی تاتمی خواهد رفت.

مسابقات كاراته قهرمانی جهان از اول تا پنجم آذر ماه در شهر پاریس برگزار می شود و تیم ایران در دو بخش كومیته و كاتا (انفرادی و تیمی) با 14 ورزشكار در این رقابت ها شركت خواهد كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.