عضو کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از رئیس بانک مرکزی در پرداخت ارز برای واردات 20 هزار خودروی لوکس خواستار پاسخگویی بهمنی به این معضل و ابهام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیرمؤذن افزود: سئوال ما از رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی این است که چرا چهار صراف دلال و واسطه‌گر باید مدیریت بازار ارز را عهده‌دار شوند و 80 درصد از خرید و فروش ارز را با واسطه‌گری و دلال‌بازی عهده‌دار شوند.

وی گفت:‌ در طرح سئوال از رئیس جمهور ما انتظار داریم رئیس جمهور شفاف و روشن به این ابهامات و گره‌های کور ذهن مردم پاسخ دهد چرا که برای ما قابل هضم نیست که عده‌ای دلال و واسطه‌گر با بی‌تدبیری‌های مدیریتی بخواهند امنیت اقتصادی و روانی ملت را به هم بزنند.

پیرمؤذن افزود: بنده به عنوان یکی از سئوال‌کنندگان از رئیس جمهور و امضاکنندگان دست از طرح سئوال از رئیس جمهور بر نمی‌دارم و مصرانه انتظار دارم عده‌ای از دخالت‌های بی‌مورد در کار نمایندگان و حرکت اخیر آنها پرهیز کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس همچنین گفت: همان‌گونه که حضرت علی (ع) تاکید کردند که سیری شکم پاره‌ها و سوداگری عده‌ای نباید زمینه فقر و فساد را فراهم آورد ما نیز انتظار داریم با تدبیری درست نابسامانی‌ها و سوداگری‌های مقطعی پایان یافته و رئیس جمهور شفاف و روشن به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد./س 

برچسب ها: اردبیل ، واردات ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.