دبير کل اتحاديه اول تشکل‌هاي دانشگاه آزاد گفت: رژيم صهيونيستي با حمله به غزه خطاي بزرگي را مرتکب شد و پاسخ اين جنايت را به زودي دريافت خواهد کرد.

علي بازگير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات رژيم صهيونيستي به غزه اظهار داشت: گويا رژيم صهيونيستي از 2 جنگ قبلي خود با جبهه مقاومت درس نگرفته و قطعا با حمله دوباره به غزه خطاي بزرگي را مرتکب شده که پاسخ اين جنايات را به زودي دريافت خواهد کرد.

وي با تاکيد بر اينکه در رابطه با جنايت رژيم صهيونيستي هيچ گونه محکوميتي از سوي سازمان ملل صورت نگرفته افزود: سازمان ملل و شوراي امنيت که سردمدار ضد حقوق بشر لقب گرفته‌اند تا کنون هيچ اقدامي عملي را براي دفاع از مردم مظلوم غزه انجام نداده‌اند که اين عمل آنها سوال برانگيز است.

دبير کل اتحاديه اول تشکل‌هاي دانشگاه آزاد گفت: کشورهاي منطقه از اين فرصت استفاده کرده و به دنبال کسب منافع براي خود بوده لذا متاسفانه به دنبال احقاق حقوق مردم مظلوم غزه نيستند.

بازگير در پايان تصريح کرد: هنگامي که لابي‌هاي صيونيستي از اوباما حمايت کردند تا در انتخابات پيروز شود قطعا اين شخص هم پاسخ خوش خدمتي را داده و ا‌ز آنها حمايت مي‌کند لذا با وجود آمريکا و هم پيمانانش در شوراي امنيت اين شورا هيچ وقت حمله اين رژيم را محکوم نخواهد کرد چرا که منافع آنها در گرو حمايت از رژيم صهيونيستي است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رژیم ، حمله ، منافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار