همزمان با برگزاري سمينار آموزش اتاق فكر به همت اداره مجامع، جشنواره ها و مسابقات اداره كل مجامع، تشكل ها و فعاليت هاي فرهنگي، كتاب "اتاق فكر" رونمايي مي شود.

فروغ فخاري، كارشناس فرهنگي در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران با اشاره به همزماني برگزاري سمينار آموزشي اتاق فكر با رونمايي از كتاب "اتاق فكر" افزود: سمينار آموزشي اتاق فكر در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري وبا هدف آموزش الفباي تشكيل اتاق هاي فكر برگزار مي شود.
وي ادامه داد: اين مراسم درآينده نزديك در برج ميلاد برگزار مي شود.
اين كارشناس فرهنگي در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به پرسشي با اين مضمون كه اداره كل مجامع، تشكل ها و فعاليت هاي فرهنگي با پايان بيستمين هفته كتاب تا چه اندازه به اهداف تعريف شده خود نزديك شده، تصريح كرد: با توجه به اينكه برنامه هاي مختلفي در هفته كتاب به عنوان يك نماد انجام مي شود، هدف ما شروع كاري با هدف تداوم فعاليتهاي فرهنگي در حوزه كتاب توسط سازمان ها و نهادهاي فرهنگي در طول سال است.
فخاري ارائه تعريف هدف خاصي براي سازمانها و نهادهاي فرهنگي را از اهداف ديگر برگزاري هفته كتاب دانست و گفت: رسانه يكي از پايه هاي مهم اطلاع رساني در حوزه ترويج كتاب و كتابخواني است./ص
برچسب ها: ادبیات ، اتاق ، فکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.