ارومیه/

فعالیت 70 واحد صنعتی در شهرک صنعتی میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: شهرک صنعتی میاندوآب با 70 واحد صنعتی در حال فعالیت است.

حمید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به کارخانه‌های فعال در شهرک صنعتی میاندوآب، اظهار داشت:70 واحد صنعتی در شهرک صنعتی میاندوآب وجود دارد که بخش عمده‌ای از آنها فعال هستند.

وی با اشاره به صنایع بزرگ میاندوآب، خاطرنشان کرد: محصولات کارخانه تولید قطعات خودرو میاندوآب فرا استانی است و برای فروش به سایر نقاط کشور فرستاده می‌شود.

فرماندار میاندوآب به کارخانه‌های تولید فرش ماشینی اشاره کرد و گفت: سه کارخانه تولید فرش ماشینی در شهرک صنعتی میاندوآب فعال هستند که با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و مدرن محصولات بسیار با کیفیتی به بازار عرضه می‌کنند.

جلالی به میزان تولید کارخانجات فرش‌بافی اشاره کرد و افزود: میزان تولید فرش ماشینی در این کارخانه‌ها با توجه به حجم دستگاه‌های جدید وارد شده در آینده نزدیک سه یا چهار برابر می‌شود.

وی حضور واحدهای صنعتی بزرگ میاندوآب در نمایشگاه های بین‌المللی برگزار شده در کشورهای همسایه را مایه امیدواری دانست و اعلام کرد: واحدهای صنعتی شهرستان میاندوآب در نمایشگاه‌های بین‌المللی که در کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق، ترکیه و... برگزار می‌شوند حضور فعال دارند.

فرماندار میاندوآب افزود: چهار کارخانه فرآوری لبنیات، کارخانه تولید لوازم پزشکی، واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و پنجره های دو جداره از سایر واحدهای فعال در شهرک صنعتی میاندوآب هستند که محصولات آن‌ها به خارج از استان صادر می‌شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.