درخواست آتش بس 15 ساله از سوی مقامات رژیم صهیونیستی، علاوه بر آن که حاکی از اشتباهات بزرگ در محاسبات سردمداران این رژیم است، پیام های غیر مستقیمی را با خود به همراه دارد که به نوبۀ خود قابل تأمل است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، درخواست 15 سال آتش بس از سوی سران رژیم اشغالگر در حالی مطرح می شود که با توجه به اضاع و شرایط موجود در منطقه، ادامۀ حیات این رژیم تا زمان مذکور با پرسش ها و تردیدهای بزرگ مواجه است و گویی رژیم صهیونیستی با این درخواست می خواهد به صورت  تلویحی چنین القاء کند که تا 15 سال دیگر نابود نخواهد شد!

این در حالی است که نشریات و رسانه های مقاومت در فلسطین و لبنان، اخبار و تحولات مربوط به رژیم صهیونیستی را تحت عناوینی چون "آخرین روزهای دشمن" و "آخرین نفس های اسرائیل" پوشش می دهند و به نظر می رسد که سران صهیونیست با درخواست آتش بس 15 ساله، می خواهند روحیۀ از دست رفتۀ شهرک نشینان را باز گردانند و به آنان القاء کنند که "اسرائیل" دست کم تا 15 سال دیگر پابرجا خواهد بود!

گفتنی است، رسانه ها امروز نوشتند که رژیم صهیونیستی از مصر خواسته است که زیر نظر این کشور توافق‌نامه آتش بسی را با گروه‌های فلسطینی برای مدت شش ماه امضا کند و سپس به مدت ۱۵ سال ادامه یابد و محمد مرسی رئیس جمهوری مصر آن را ضمانت کند

برچسب ها: اسرائیل ، نابودی ، رژیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار