مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم کوتاه، به لحاظ در دسترس بودن، به عنوان یک سکوی اجتماعی در جامعه وسیع تری، آن را محبوب ساخته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: 
حسین گنجی، با اشاره به توسعه سریع فیلم کوتاه در جامعه افزود: این هنر، بیشترین محبوبیت را در میان هنرمندان جوانی دارد که از آن برای ابراز احساسات خود و جهت تلاش برای حل مشکلات اجتماعی استفاده می کنند.

وی گفت: فیلم کوتاه خوب، باید ارزش نمایندگی از یک موضوع را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، درباره روند کیفی برگزاری این جشنواره و تأثیر آن در ایجاد انگیزه برای فیلمسازان جوان افزود: روند برگزاری جشنواره نسبت به سال‌های گذشته که به صورت استانی برگزار می شد، روندی مطلوب تر بود.

گنجی اظهار داشت: همچنین آثار، با کیفیت خوبی، به دبیرخانه جشنواره رسید که امیدوارم در سال آینده نیز فیلم های بهتر و بیشتری به جشنواره برسد.

وی افزود: در این جشنواره، منتتقدین و فیلم سازان فیلم کوتاه، نقطه نظرات خود را در جلسات نقد و بررسی کردند و درباره فیلم ها به گفتگو نشستیم.

گنجی تصریح کرد: این فضای تبادل نظر در جشنواره برای فیلمسازان بسیار مؤثر است.

وی گفت: جشنواره فیلم کوتاه بام ایران به لحاظ کیفیت برگزاری، رو به رشد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: فیلم کوتاه بام ایران در پردازش به موضوعات فراخوان شده، موفق عمل نموده است و در جذب مخاطب، تخصصی عمل کرده است. /ع

برچسب ها: فیلم ، کوتاه ، نماینده ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.