معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی استاندار چهارمحال و بختیاری، ایجاد شغل و كاهش نرخ بیكاری را از اولویت های اصلی كاری در شهرستان لردگان عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

 حمیدرضا فروزنده، در كارگروه توسعه بخش كشاورزی شهرستان لردگان گفت: مسئولان این شهرستان، بایستی با تعامل و همكاری بیشتر و افزایش مشاركت مردم نسبت به فراهم كردن زمینه های توسعه بخش كشاورزی شهرستان لردگان اقدام كنند.

وی، با انتقاد از روند نامناسب جذب تسهیلات بانكی در توسعه بخش كشاورزی شهرستان لردگان، افزود: شرایط آب و هوایی، گیاهی، جنگلی و جغرافیایی مناسب شهرستان لردگان، برای توسعه طرح های كشاورزی به ویژه زنبورداری حائز اهمیت است.

فروزنده تصریح كرد: لازم است میزان آب قابل اختصاص در مناطق مختلف شهرستان لردگان، شناسایی شده و برای برنامه ریزی به منظور تخصیص به طرح های جدید، اعلام شود.

وی گفت: به همین منظور باید در تمامی دشت های شهرستان لردگان میزان تخصیص های قبلی بررسی شده و پس از ساماندهی و كاهش در میزان برداشت ها، به طرح های جدید تخصیص داده شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تخصیص های جدید آب، تنها به مناطقی اعطا می شود كه تخصیص های قبلی در آن مناطق ساماندهی شده باشد. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.