در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه، تعدادی از سایت های اسرائیلی مورد هجوم هکِ جمعیت آنونیموس (Anonymous) قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از واحد ترجمه شبکه قرآن و معارف سیما، جمعیتی تحت عنوان «آنونیموس» از تشکیل جنبشی علیه منافع اینترنتی اسرائیل خبر داد. هدف این جنبش پاسخ به حمله نیروهای نظامی اسرائیل به نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین است.
در این راستا سیستمی به نام «OPIsrael#»، نزدیک به 663 سایت اسرائیلی، که شمار زیادی از آن ها سایت های دولتی و نظامی می باشد را تحت تاثیر قرار داده است. سایت های اینترنتی بانک ها، نهاد های مربوط به بخش خودروسازی و بسیاری سایت های دیگر نیز مورد حمله قرار گرفته اند.
بنا به گزارش سایت های خبری، جمعیت مذکور، پایگاه داده سایت های اینترنتی وزارت امور خارجه اسرائیل و بانک اورشلیم را نیز دچار مشکل کرده است.
جمعیت «آنونیموس» با اشاره به این موضوع که آنها نیز همانند دیگر مردم جهان، با ناامیدی و ناتوان از هر اقدامی، مدت هاست که شاهد رفتارهای خشن و توهین آمیز نیروهای نظامی-امنیتی اسرائیل، با ملت فلسطین می باشند؛ در توجیه این اقدام خود، آن را پاسخی به رفتار خشونت آمیز نیروهای اسرائیلی با مردم فلسطین و اعلام دولت اسرائیل مبنی بر تهدید به قطع شبکه اینترنت در نوار غزه می داند.
این گروه با قاطعیت اعلام می دارد که تا زمانی که «آنونیموس» وجود دارد هیچ کس و تحت هیچ عنوانی نمی تواند اینترنت غزه را قطع کند./ي2
برچسب ها: نوار غزه ، هک ، سات ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار