لوح سپاس پروفسور سمیعی به دلیل تلاش های شهردار منطقه ۲۱ در اجرای پنجمین کنفرانس بین المللی جراحان مغز و اعصاب به وی اهدا شد.

در مراسمی که با حضور شهردار منطقه ۲۱ ، نمایندگان شورای سیاستگذاری جامعه ایمن در شهرداری تهران ،دبیر جامعه ایمن منطقه ۲۱ در سالن جلسات شهردار منطقه ۲۱ برگزار شد، دکتر شمس شورای سیاست گذاری جامعه ایمن شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم شهرداری تهران در پیوستن این شهر به شبکه جوامع ایمن دنیا است،گفت:شهر تهران اولین شهری است که با جمعیت بالای ۹ میلیون نفر توانسته است با به دست آوردن شاخصه ها واستانداردهای لازم جامعه ایمن به شبکه جوامع ایمن دنیا بپیوندد.

وی افزود:واقعیت این است که اگر تلاش ها وهمکاری های بین بخشی مدیران شهری با شورای سیاست گذاری جامعه ایمن نبود شهر تهران به این موفقیت بزرگ دست پیدا نمی کرد،به طوری که امروز مقدمات الحاق ۵منطقه دیگربه این شبکه فراهم شده است وبه زودی طی مراسمی رسمی الحاق آن اعلام خواهد شد.

دکتر شمس در ادامه ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد جامعه ایمن منطقه ۲۱ گفت: رویکرد مثبت مدیران شهری در منطقه ۲۱ ونگاه ویژه شهرداران آن به مقوله جامعه ایمن باعث شده این منطقه از جمله مناطق موفق شهر تهران در بحث جامعه ایمن به حساب آید همچنین تشکیل کارگروه های تخصصی در بحث ایمنی معابر،منازل ،کارگاه های صنعتی و غیره باعث شده بسیاری از مشکلات این منطقه کاهش یابد و ضریب ایمنی درآن بالا برود.

این مقام مسئول بیان داشت: حضور شهردار منطقه ۲۱ در پنجمین سمپوزیوم کنفرانس بین المللی جراحان مغز واعصاب وتلاش های بی وقفه وی در برگزاری این کنفرانس مهم موید نگاه ویژه ایشان به مقوله جامعه ایمن و لزوم توجه به آن است به همین دلیل با اهدا لوح از سوی پروفسور سمیعی از تلاش های وی تقدیر به عمل آمده است که این رویداد افتخار بزرگی برای منطقه ۲۱ محسوب می شود.

در ادامه این مراسم دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۲۱ ایجاد امنیت وآسایش برای شهروندان را رویکرد مهم مدیران شهری در شهرداری تهران دانست و گفت :اجرای طرح جامعه ایمن از جمله طرح هایی است که اجرا و تحقق اهداف آن باعث افزایش ایمنی در شهر شده و شهروندان از آسایش و رفاه بیشتری برخوردار خواهند بود.این هدفی است که همه ما به دنبال تحقق آن هستیم .

وی افزود:آنچه بیش از همه اهمیت دارد این است که در شبکه جوامع ایمن کشورهای مختلفی حضور دارند که در زمینه های مختلف استاندارد سازی و ایمنی تلاش های بسیاری کرده اند وامروز صاحب تجربه وخلاقیت در این زمینه هستند و در این راستا پیوستن و الحاق ما به این شبکه باعث دسترسی آسان تر به این تجربیات می شود.

شهردار منطقه ۲۱ تصریح کرد:شهرداری منطقه ۲۱ برای اجرای اهداف جامعه ایمن از تمام ظرفیت ها وپتانسیل های خود بهره خواهد برد./ز

برچسب ها: شهردار ، موفقیت ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار