شهردار منطقه 21 در بازديد خود از مركز چاپ نشر و انتشارات اوقاف در اين منطقه بر تعامل همكاري هاي دو جانبه مديريت شهري اين منطقه با مسئولان آن سازمان تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،‌دكتر مصطفي سليمي شهردار منطقه21 با اشاره به اهميت صنعت چاپ و نشر كتاب در توسعه علم و فرهنگ گفت:‌ بي شك بدون وجود كتاب و صنعتي به نام نشر هيچ علم و فرهنگي در جامعه منتشر نمي شود.
فن آوري صنعت چاپ به ما اين امكان را مي دهد كه از آخرين يافته هاي علمي بشر آگاه شويم و توليد و نشر كتاب يكي از راهكارهاي علمي براي توسعه و ترويج فرهنگ و علم در بين ملت هاست.
وي در ادامه با اشاره به رويكرد شهرداري تهران دراين خصوص افزود:‌ شهرداري تهران در تغيير رويكرد خود در تلاش است با توسعه فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي اين سازمان را از يك نهاد صرفا خدماتي به يك نهاد اجتماعي،‌فرهنگي و هنري تبديل كند.
شهردار منطقه 21 ادامه داد:‌ اين رويكرد بستر را براي تعامل مديريت شهري با سازمان ها و نهادهاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و غيره در جامعه فراهم كرده است و وجود مركز نشر و انتشارات اوقاف در منطقه 21 كه منطقه اي غالبا صنعتي است اين امكان را براي مديران شهري منطقه فراهم مي كند كه در تعامل دو جانبه خود اقدامات فرهنگي موثري را در اين منطقه انجام دهند.
در ادامه دكتر سليمي برپايي نمايشگاه هاي كتاب در بوستان و سراهاي محله را راه حل مناسبي براي آشنايي شهروندان اين منطقه با مقوله كتاب و كتابخواني دانست.
در ادامه اين بازديد، مدير عامل سازمان نشر و انتشارات اوقاف با بيان اين مطلب كه در اين مركز بيش از 1500 عنوان كتاب چاپ مي شود به تشريح فعاليت هاي اين مركز پرداخت و با بيان برخي از مشكلات از شهرداري منطقه 21 براي حل آنها در خواست كمك كرد.
در پايان نيز شهردار منطقه 21 با حضور در نمايشگاه كتاب از آخرين كتاب هاي منتشر شده اين مركز بازديد كرد./ز
برچسب ها: شهردار ، چاپ ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.