رئیس کمیسیون شوراهاي مجلس گفت: براساس مصوب کمیسیون مقرر شد که منابع درآمدی دهیاری‌ها از محل کمک‌های دولتی در بودجه عمومی و استفاده از تسهیلات بانکی و دریافت عوارض در چارچوب قوانین و مقررات تامین شود.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون شوراها گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه طرح دهیاری‌ها مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: توجه به توانمندی روستاها در ابعاد اجرایی و مالی از جمله مهمترین اهداف این طرح به شمار می‌رود که در این راستا در جلسه امروز کمیسیون مباحثی در این رابطه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون شوراها در ادامه با اشاره به نقش روستاها در چرخه اقتصادی کشور تصریح کرد: روستاییان از جمله موثرترین گروه‌ها در چرخه اقتصادی کشور به شمار می‌روند چرا كه تامین بخش مهمی از نیازهای جوامع در حوزه صنعت، کشاورزی و تغذیه در گرو فعالیت‌های روستاییان است.

خجسته در پایان اضهار داشت: در این قانون که توسط کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور پیشنهاد شده است کمک‌های دولتی از بودجه عمومی، استفاده از تسهیلات مالی بانک‌ها از جمله مهمترین منابع درآمدی دهیاری‌ها معرفی شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دهیاری ، طرح ، بررسی ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار