نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: ارتقای سطح دانش مربیان و داوران شهرستانی از اولویت‌های فدراسیون کشتی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه حسن رنگرز در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی آذربایجان غربی اظهار داشت: ارتقای سطح دانش مربیان و داوران شهرستانی یکی از راهکارهای قهرمان‌پروری و تربیت استعدادهای نخبه است.

وی با تاکید بر همدلی و تعامل هیئت‌های استانی و شهرستانی افزود: از جمله راهکارهای پیشرفت روزافزون کشتی ایران، برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی مسابقات لیگ کشتی کشور، فعالیت جدی هیئت‌های شهرستانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور است.

رنگرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت هیئت کشتی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: هیئت کشتی آذربایجان غربی به لحاظ سخت‌افزاری از وضعیت مناسبی برخوردار است اما به نظر می‌رسد این هیئت نیازمند منابع انسانی متخصص و مجرب است که در این زمینه می‌طلبد مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود بر حمایت بخش خصوصی به عنوان حامیان مالی در کنار ورزش تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به عملکرد مثبت ارومیه در میزبانی رقابت‌های بین‌المللی فدراسیون کشتی از برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی و برگزاری رقابت‌های ملی و فراملی در این شهرستان استقبال می‌کند.

مجمع انتخاباتی هیئت کشتی آذربایجان غربی با حضور نایب رئیس فدراسیون کشتی در ارومیه برگزار و فخرعلی محمد نیکبخت رئیس هیئت سابق کشتی استان با اکثریت آرا به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد./س

برچسب ها: فدراسیون ، دانش ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.