استاندار آذربایجانشرقی بر اجراي طرح باغ ويلاهاي موجود در اراضي 700 هكتاري شهرداري در محدوده شهرك خاوران و تأمين آب خام فضاي سبز منطقه خاوران از سوي دستگاه‌هاي متولي و مسوول تأكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، هشتمين نشست مشترك مديران شهري و استاني با هدف بررسي مشكلات و چالش‌هاي پيش‌روي شهرداري و با محوريت بررسي مشكلات شهرك خاوران در شهرداري منطقه 9 تبريز تشكيل شد.

در اين نشست كه با حضور علیرضابيگي، نوين شهردار تبريز، چمني فرماندارتبريز، جواد ششگلاني رييس شوراي اسلامي شهر و مديران شهري و استاني در ساختمان معاونت خدمات‌شهري منطقه 9 برگزار شد، علیرضابيگي بر لزوم پي‌گيري و تسريع در حل مشكلات شهرك خاوران از جمله مشكل تأسيسات و زيرساخت‌هاي خدماتي نظير آب، برق، گاز و مخابرات تاکید کرد.

تعيين تكليف تناقض و تداخل موجود در بحث حريم و محدوده تبريز در محدوده شهر باسمنج، شرايط الحاق روستاي باسمنج به تبريز، حل مشكل تفكيك اسناد مالكيت اشخاص از سند مادر در منطقه خاوران، تعريض جاده باسمنج به تبريز، برخورد قاطع با ساخت و سازهاي غيرمجاز ايجاد شده در بستر رودخانه‌ها و مسيل‌ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مشكل شوارع و معابر شهري موجود در حريم اراضي دانشگاه تبريز، الحاق نهايي روستاي فتح‌آباد به تبريز، اجراي طرح باغ ويلاهاي موجود در اراضي 700 هكتاري شهرداري در محدوده شهرك خاوران و تأمين آب خام فضاي سبز منطقه خاوران از سوي دستگاه‌هاي متولي و مسوول در این جلسه مورد تأكيد قرار گرفت./س

برچسب ها: برخورد ، ساخت ، رودخانه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.