مشاور وزیر نفت گفت: منحرف شدگان روزی رسوا خواهند شد و این پرچم اسلام است که تا همیشه تاریخ بر اهتزاز خواهد ماند.

"ابوالفضل حسن بیگی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: آمریکا و کشورهای غربی با وجود تمامی توطئه ها و تحریم های خود بر علیه ایران در آینده ایی نزدیک شکست خود را به جهانیان اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز همدلی، وحدت و همفکری رمز موفقیت ملت ایران در برابر این توطئه ها است افزود: هستند افرادی که با طرح فتنه و ایجاد انحراف در بین قوه قضاییه، مجلس و دولت به دنبال خدشه بر نظام و اهداف عالیه آن باشند ولی این پرچم شیعه است که همیشه در اهتزاز می ماند.

این مقام مسئول به پیروزی اسلام در حماسه هشت سال جنگ تحمیلی و افتخار آفرینی های رزمندگان اسلام اشاره کرد و بیان داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی راه خود را همراه با شهدا می داند و آنان که خود را از این راه منحرف سازند، سوا می شوند.

حسن بیگی با اشاره به سخنان "هنري کيسينجر" وزير پيشين خارجه آمريکا در خصوص وضعیت کنونی این کشور افزود: کیسینجر معتقد است آمریکا یا باید به دنبال اعلام ورشکستگی، یا باید با شوروی و روسیه و یا چین تعامل کند و یا روزی باید منتظر تقسیم شدن خود به بیش از 50 کشور باشد که این شرایط برای آمرکیا از شوروی نیز بدتر خواهد بود.

وی اقتدار و سربلندی امروز کشور را مدیون خون شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت های آنان دانست و گفت: نسل امروز جامعه اسلامی و انقلابی ما علاقمند هستند روایت تاریخ زرین هشت سال جنگ تحمیلی و عوامل موثر بر اقتدار کشور را از منابع اصلی آن که یادگاران دفاع مقدس هستند دریافت کنند که بی تردید طلایه داران این مهم بزرگمردانی چون مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان و شاهدان صادق آن دوران هستند.

وی یکی از حقایق ارزشمند و ماندگار دوران هشت سال جنگ تحمیلی را وجود مقام معظم رهبری در عملیات ها عنوان کرد و افزود: از جمله حقایقی که در عرصه حماسه آفرینی هست سال دفاع مقدس می درخشد، نقش محوری و ارزشمند مقام معظم رهبری "حضرت آیت الله العظمی خامنه ایی" بود که می توان در پیروزی های مختلف رزمندان اسلام در عملیات های دوران جنگ دید./س

برچسب ها: اسلام ، پرچم ، تاریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.