والري الکسانيان گفت: ارمنستان تنها 8 تيم دارد و پول خوبي هم نمي دهند به همين دليل به ايران آمدند و در ليگ برتر کشور شما فوتبال بازي مي کنم.

مدافع ملي پوش تيم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: هدف از فوتبال در ارمنستان بازيکن سازي است به همين دليل آنها زياد پول خرج نمي کنند و به بازيکنان پول زيادي نمي دهند آنها بازيکن مي سازند و به سايرکشورها تراسنفر مي کنند  من خودم سه سال در ليگ برتر بازي کردم.

وي با اشاره به شرايط نامطلوب تيم نفت ادامه داد: نمي دانم چرا نمي توانيم نتيجه مناسب بگيريم. البته مشکل تيم ما يک برد است و اگر به آن برسيم همه چيز حل مي شود در شرايط فعلي نياز به برد داريم چرا که کادر فني تغيير کرده و تيم کمي بهتر شده است.

الکسانيان در مورد کاستا و تفاوتش با کاسميرو گفت: کاستا تاکتيک هاي خيلي خوبي داشت، ولي به درد ايران نمي خورد، به همين دليل نتوانست نتيجه بگيرد، او فوتبال بعد بود ولي براي ايران از طرف ديگر کاسميرو خيلي با کاستا فرق مي کند و کاملا تغيير سيستم داده است کاسميرو فقط نتيجه مي خواهد و نمي خواهد تيمش فوتبال خوب بازي کند درحالي که کاستا فوتبال زيبا را دوست داشت. با اين حال ايرادي که مي توان به کاستا گرفت در تمرينات بدن سازي اوست اگر ما بدنسازي خوبي داشتيم، از همه تيم ها امتياز مي گرفتيم چون تاکتيکي ترين تيم ليگ برتر بوديم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار