4 واحد تولید ان جی ال با هدف افزایش خوراک مجتمع های پتروشیمی همگام با روند رو به رشد توسعه این صنعت ساخته می شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شانا،‌ معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: پیرو مذاکرات و جلسه های متعدد با معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت و نیز همکاری معاونت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران تصمیم گرفته شد تا 4 واحد ان جی ال برای تامین خوراک واحدهای پتروشیمی ساخته شود.

رمضان اولادی گفت: واحد ان جی ال 3200 با موافقت وزیر نفت و مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران برای رفع مشکل خوراک پتروشیمی بندر امام به زودی به عنوان اولین طرح ان جی ال با مشارکت قرارگاه خاتم و تامین مالی از سوی پتروشیمی بندر امام ساخته خواهد شد.

وی افزود: این واحد تولیدی به همراه 5 واحد ان جی ال دیگر در استان خوزستان (واحدهای ان جی ال 1800 تا 2300 ) ساخته خواهد شد که ساخت این واحدها در حال برنامه ریزی است و مذاکره برای نهایی کردن شروع ساخت این ان جی ال ها ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه تامین خوراک بسیاری از واحدهای پتروشیمی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با همکاری وزارت نفت و شرکت های تابعه روند افزایش خوراک پتروشیمی ها در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

اولادی گفت: تامین خوراک واحد ان اف 3 پتروشیمی بندر امام نیز انجام شده است./عب
برچسب ها: تولید ، ان ال جی ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار