رئیس کلانتری 114 مهرآباد جنوبی در توصیه ای به شهروندان تهرانی گفت: خودروی خود را برای کارهای ضروری هم برای یک لحظه روشن رها نکنید.

سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به دستگیری سارقی که از غفلت یک لحظه ای صاحب خودرو استفاده کرده بود، گفت: ماموران این یگان در تلاشند که در راستای امنیت و پشتیبانی از هموطنان بعد از تماس آنان با سامانه مرکز 110 بلافاصله خود را به آنان رسانده و پشتیبان هموطنان گرامی مي باشند.
وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران حسب اعلام110 مبنی بر دستگیری سارق خودرو در آدرس خیابان واشقانی فراهانی خود را به موقعیت اعلام شده رساندند که فردی به هویت علیرضا به آنان مراجعه و اظهار می دارد که خودروی پراید خود را به صورت روشن برای چند لحظه ای در محل رها کرده بودم که ناگهان متوجه حضور فردی که بعدا در بازجویی های تخصصی خود را به هویت امیر اعلام کرده بود، شدم که بلافاصله وی را دستگیر نمودم.
در خاتمه ماموران نامبرده را به عنوان سارق خودرو دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.
این مقام مسئول انتظامی در خاتمه در توصیه ای به شهروندان خاطر نشان کرد: هموطنان گرامی به خصوص رانندگان محترم برای پیشگیری از سرقت، خودرو خود را حتی برای یک لحظه در حالت روشن ترک نکنید و حتما اگر کار ضروری برایشان پیش آمد پس از پیاده شدن خودرو را خاموش کرده و سوئیچ آن را نیز همراه خود ببرند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار