نماينده اهر و هريس با اشاره به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان شمال‌غرب كشور گفت: مسئولان هلال احمر در حالی نسبت به رفع مشكلات زلزله‌زدگان كوتاهي مي‌كنند که مشکلات مسکن و نبود وسایل گرمایشی مردم را آزار می‌دهد.

عباس فلاحی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب مناطق زلزله‌‌زده ارسباران به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان مربوطه از جمله هلال احمر و فرمانداری در راستای بهبود وضعیت مناطق زلزله‌زده شمال‌غرب کشور کوتاهی می‌کنند.

وی افزود: از آنجایی  كه سرما به شدت مناطق زلزله‌زده آذربايجان‌شرقي  را در برگرفته است، رسيدگي سريع به معضلات موجود در منطقه امر بديهي بوده و بايد در دستور كار مسئولان مربوطه قرار گيرد.

نماینده اهر و هریس در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولان هلال‌احمر به‌جای حل مشکلات مردم این مناطق طی اطلاعیه‌ای خواستار خروج مردم از اردوگاه‌های هلال احمر شده اند.

فلاح همچنين افزود: مسئولان هلال احمر در حالی خواستار تخلیه اردوگاه‌های موجود شده‌اند که مشکلات مسکن و نبود وسایل گرمایشی مردم را آزار می‌دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: مردم نیازی به پتو و وسایل گرمایشی ندارند چراکه این موارد کار ساز نیست، بلکه خواستار توجه ویژه مسئولان مربوطه هستند.

گفتنی است باوجود گذشت بیش از 3ماه از زلزله اخیر شهرستان‌های اهر ، هریس ، ورزقان و روستاهای تابعه که براساس آن 18هزار واحد مسکونی آسیب دیده‌اند مشکل مسکن کماکان به قوت خود باقی بوده وسرما نیز این مشکل را تشدید کرده است.
انتهاي‌پيام/

برچسب ها: مسکن ، زلزله ، پتو ، هلال ، احمر ، اردو ، گاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار