سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان شخصیت قهرمانی را فاکتوری می داند که تیم مهرام دارد اما تیمی مثل فولاد ماهان برای رسیدن به آن باید تلاش کند.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌وضعیت تیمش را پس از 3 بازی و بردن مهرام توضیح می دهد: موارد زیادی برای رساندن سریع تیم مان به شخصیت مورد نظر وجود دارد،‌ یکی از این موارد چیدمان و انتخاب نفرات بر اساس مهره های اصلی است به خصوص با این شرایط که نرسیدن صمد نیکخواه بهرامی باعث بحران حضور بازیکنان پست های 5.4  و ایجاد مشکل شد.

وی با اشاره به بازی با مهرام ادامه می دهد: مهم ترین کار ما به دست آوردن ترکیب اصلی تیم واستفاده از مهره های جایگزین در جریان کار بود و اتفاقا در این دیدار شروع بازی بسیار خوب بوده و به نقطه مورد نظر در مورد بازیکنان رسیدیم از طرفی بازیکنانی که کمتر زمان بازی داشتند مورد  استفاده  قرار گرفتند و این دستاورد بزرگی برای آنها بود.

 صادق زاده تاکید می کند: مشکل ما این بود که موفق به حفظ سازمان تیم در طول 40 دقیقه نشده و فراز و نشیب بازی هم به همین دلیل بود، نهایتا وقتی با ترکیب اولیه به زمین برگشتیم به نتیجه رسیدیم، به هر حال برای به دست آوردن ترکیب درست باید تلاش می کردیم البته نبودن سامان ویسی و محمد امجد هم مشکلزا بود وجواد داوری با آسیب دیدگی هفته قبل خود را به بازی رساند.

*** صمد و مهدی تا لحظه آخر می جنگند

 سرمربی فولاد ماهان تفاوت تیم ماهان و مهرام را تشریح می کند: بازیکنانی مثل صمد نیکخواه و مهدی کامرانی یاد گرفته اند که تا آخرین لحظه برای  پیروزی مبارزه کنند. در این تیم صرفا امید به برد وجود ندارد بلکه برای به دست آوردن  آن به شدت تلاش می کنند. این شخصیتی است که در مهرام جا افتاده و بازیکنان جوان را هم تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل مهرام این قدرت و شخصیت را پیدا می کند اما تیم ها برای رسیدن به این دیدگاه به زما نیاز دارد زمانی که شخصیت قهرمانی به دست بیاید.


 صادق زاده از حضور  پچیروویچ بر روی نیمکت مهرام می گوید: به نظرم باید نگاهی روشنفکرانه به سیاست به کار گرفته شده داشته باشیم، من هم برای مصطفی هاشمی با توجه به شخصیت و ساختاری که برای مهرام ساخت احترام قائلم اما اینکه چرا بچیروویچ باید بر روی نیمکت مهرام باشد را باید بررسی ساختاری کنیم این که در سطح کلان چه اتفاقی افتاد و آیا وضعیت اقتصادی به گونه ای است که مجبور به استفاده از مربی ملی در یک باشگاه شویم.

*** در کار داور دخالت نکردم

 وی در مورد اعتراضات به داوری در جریان بازی با مهرام توضیح داد: دستگاه 24 ثانیه مشکل پیدا کرده و مالکیت توپ بیش از حد دست حریف بود این قضیه هم ما را تحت تاثیر قرار داد و گرنه ما اعتراض به داوری  نداشته و دخالتی در کار داوران نکردیم.

 سرمربی ماهان اشاره کرد: موضوع مهم برای تیم ما شکل دادن به ساختار تیم،‌تعریف قدرت در این ساختار و دادن  توان و انگیزه به تیم برای رسیدن به هدف است تا آن زمان هر تیمی برای ما یک مهرام است و برای روبرو شدن با آنها با تمام تجهیزات و امکانات و بدون نگاه به کوچک یا بزرگ بودن حریف آماده می شویم./آق

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.