نيروهاي مقاومت فلسطيني در پاسخ به حملات وحشيانه هوايي ارتش رژيم صهيونيستي به نوار غزه در سه روز گذشته بيش از 720 فروند موشک و راکت به مناطق صهيونيست نشين در جنوب فلسطين اشغالي شليک کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني  المنار، در حملات هوايي ارتش رژيم صهيونيستي به نوار غزه بيش از 31 فلسطيني شهيد و بيش از 300 فلسطيني نيز زخمي شده اند.  
عبد الناصر ابو عون خبرنگار شبکه المنار در غزه در گفتگو با اين شبکه افزود: حملات هوايي ارتش رژيم صهيونيستي که از بامداد امروز دوباره از سرگرفته شده به مرکز پليس غزه و مناطق شمالي نوار غزه متمرکز است.بيشتر بمبارانها شمال نوار غزه را هدف قرار داده است و برخي مقرهاي نيروهاي مقاومت فلسطيني نيز هدف قرار گرفتند .
همچنين جنوب نوار غزه نيز بامداد امروز در شهر رفح بمباران شد .
امروز چهارمين روز حملات هوايي ارتش اسرائيل به غزه است. در اين حملات شماري از نيروهاي مقاومت در شرق شهر غزه هدف قرار گرفتند .
منابع بيمارستاني فلسطيني گفتند يکي از نيروهاي مقاومت شهيد و بدين ترتيب شمار شهدا به 31 نفر رسيده است و بيش از 300 نفر نيز زخمي شده اند .
گردانهاي شهيد عز الدين قسام شاخه نظامي حماس در آخرين آمارگيري اش اعلام کرد بيش از 200 فروند موشک به شهرها و مناطق صهيونيست نشين نزديک نوار غزه شليک کرده است.
وي افزود در مجموع در سه روز گذشته 724 راکت و موشک به مناطق صهيونيست نشين شليک شده است .
نيروهاي مقاومت عضو شاخه نظامي حماس همچنين يک فروند هواپيماي جنگي را سرنگون و يک دستگاه جيپ نظامي را منهدم کرده اند .
از طرف ديگر گردانهاي قدس شاخه نظامي جهاد اسلامي و ساير گروههاي مبارز فلسطيني مناطق صهيونيست نشين را موشک باران و راکت باران کرده اند .
ابو عون در پاسخ به پرسشي درباره موافقت کابينه کوچک امنيتي رژيم صهيونيستي با فراخواني 75  هزار سرباز اسرائيلي براي اجراي عمليات گسترده نظامي زميني و هشدار شاخه نظامي جهاد اسلامي درباره چنين عملياتي و ميزان آمادگي نيروهاي مقاومت براي مقابله با چنين عملياتي گفت : گروههاي مقاومت فلسطيني همواره براي رويارويي با اشغالگران اعلام آمادگي مي کنند .
نيروهاي مقاومت در بيانيه هاي خود تأکيد مي کنند آمادگي دارند و مي توانند پاسخ دهند و با اشغالگران حتي در جبهه زميني روبرو شوند.
نيروهاي مقاومت مي گويند غزه ديگر همانند دفعات گذشته نيست بلکه طرحهاي غافلگيرکننده اي در اختيار دارد اما طرحهايش را افشا نکرده است و براي پاسخ آمادگي دارد.

برچسب ها: موشک ، اسرائیل ، شلیک ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار