ايمان حياتي مشاور مركز ملي فرش در گفتگو با خبرنگار
حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: شكاف بزرگي بين خارجيان براي شناخت فرش ايران ايجاد شده است بطوريكه اكثر طرفداران فرش ايران افراد مسن و سالخورده بوده و نسل جديد شناخت كافي از هنر فرش ايران ندارد.
وي افزود: نسل امروز به دنبال برند است و ما هنوز يك برند مشخص از فرش ايران را به دنيا معرفي نكرده ايم.
حياتي تصريح كرد: رسانه ها نقش اساسي در معرفي برند فرش ايران در خارج از كشور را دارند بنابراين بايد برنامه ريزيي هاي اصولي جهت تبليغ و معرفي فرش ايران از طريق تبليغات ديداري در سطح جهاني داشته باشيم./ي2