سر مربی تیم ملی روئینگ گفت: در صورت مهیا شدن شرایط به همراه تیم ملی آبهای آرام راهی اردوی برون مرزی می شویم.

افشین فرزام سر مربی تیم ملی روئینگ در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این تمرینات آمادگی تیم ملی در ارومیه برگزار می شد اما مدتی است که اردوی تیم ملی به تهران منتقل شده است.

وی گفت: در حال حاضر بیشتر کارهای بدنسازی را انجام می دهیم و تمرینات قدرتی را پیگیری می کنیم.

متاسفانه در ارومیه از امکانات خوب بدنسازی برخوردار نبودیم اما در حال حاضر تهران از این نظر در وضعیت بهتری قرار دارد و با توجه به شرایط نامناسب جوی در نظر دارم بازدیدی از خرمشهر داشته باشم تا در صورت مهیا شدن شرایط از این پس تمرینات قایقرانان در کانال ژیان پیگیری شود، این کانال 2400 متر طول دارد و محل خوبی برای انجام تمرینات آماده سازی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قایقرانان آبهای آرام نیز در دریاچه آزادی تمرین می کنند اما با توجه به زمان بندی مناسب تداخلی در تمرینات ایجاد نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال های گذشته تیم ملی آبهای آرام کشورمان اردوهای آماده سازی خود را در مالزی پیگیری می کردند و در صورت مهیا شدن شرایط و تأمین منابع مالی بهمن ماه سال جاری به همراه این تیم راهی مالزی خواهیم شد.

وی در خصوص مربی تیم ملی روئینگ اظهار داشت: پیش از این هدایت تیم ملی آقایان بر عهده گانیو شخرت ازبک بود که بنابر تصمیم مسئولان فدراسیون با وی قطع همکاری شد و بنده هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتیم.

وی یادآور شد: از سال آینده تیم ملی کشورمان باید در چندین کاپ جهانی حضور پیدا کند و به اعتقاد من ما باید از مربی بهتر از گانیو برای هدایت قایقرانان به خدمت بگیریم و به نظر من نیز در این رابطه مربی طراز اول باید در تیم ملی حضور داشته باشد.

وی در خصوص ادامه فعالیتش در تیم ملی گفت: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد پیش از این برای حضور در تیم ملی آقایان یک سری شرایط داشتم اما در حال حاضر با فدراسیون به توافق رسیدم.

گفتنی است، تیم ملی روئینگ کشورمان تا پایان سال هیچ برنامه ای در خصوص اعزام به مسابقات برون مرزی ندارند./با

برچسب ها: کانال ، آزادی ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار