استان اصفهان جزو سه استان برتر کشور به لحاظ میزان کمک رسانی و امداد و نجات به مردم آسیب دیده زلزله آذربایجان شرقی می باشد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به زلزله اخیر آذربایجان شرقی اظهار داشت : جمعیت هلال احمر استان اصفهان با مشارکت 514 نفر داوطلب ، 216 نفر نیروی انسانی و جمع آوری بیش از 10 میلیارد ريال کمک های نقدی به مردم آسیب دیده زلزله آذربایجان شرقی جز سه استان برتر کشور شناخته شد .

محسن مؤمنی در خصوص آموزش های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت : تا کنون 500 دوره آموزشی هر دوره سی نفر به مدت 8 ماه برگزار شده است و آموزش های بین المللی دوره های مختلف نیز جزو آموزش های هلال احمر می باشد که استان اصفهان میزبان دوره آردی ،آرتی (تیم های پاسخ گو به حوادث منطقه ای )از 18 کشور برای آموزش حوادث منطقه ای است که در 7 روز آموزش می بینند .

وی همچنین خاطر نشان کرد : معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان میزبان بیست و چهارمین دوره مسابقات دوره مهر اعضای جوان استان های مختلف نیز بوده است که به نحو شایسته ای مسابقات برگزار شد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعضای فعال جمعیت هلال احمر استان اصفهان را بیش از 105 هزار نفر و عمده فعالیت حمعیت هلال احمر را به واسطه امداد گران اعضای جوان عنوان کرد .

مؤمنی تصریح کرد : جمعیت هلال احمر کاشان و نطنز پایگاه کوهستانی دارد و قرار است در گلپایگان و خوانسار نیز مجوز پایگاه کوهستانی گرفته شود و همچنین سه پایگاه شهری بادرود، میمه و کوهپایه با ارتقا به شعبه تبدیل خواهد شد ./س

برچسب ها: اصفهان ، نشست ، خبری ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.