فرماندار آق قلا از ابلاغ بیش از یکصد و 94 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کشاورزی این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان؛ حاجی گلدی كُر' گفت : از مجموع طرح های مصوب در كارگروه توسعه اشتغال در بخش کشاورزی این شهرستان تاكنون 213 طرح با اعتبار بالغ بر 124میلیارد ریال تصویب و به بانك كشاورزی ارسال شده است.

حاجی گلدی کر افزود: از میان طرح های مصوب بانك نیز 46 طرح با اعتباری معادل 13میلیارد و 600میلیون ریال پرداخت شده و برای 46 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

كر با بیان اینكه هیچ مشكلی در راستای حمایت از توسعه بخش كشاورزی و دامپروری آق قلا وجود ندارد ،از كشاورزان و دامداران به ویژه جوانان جویای كار این شهرستان خواست تا با ارائه طرح های اقتصادی و توسعه ای از اعتبارات و تسهیلات كم بهره در بخش كشاورزی بهره مند شوند.

وی ابراز امیدواری نمود با جذب اعتبارات توسعه بخش كشاورزی علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای كشاورزان و دامداران و جوانان جویای كار ، جهشی در زمینه تولیدات كشاورزی و دامپروری شهرستان ایجاد شود.

كر همچنین یكی از مهمترین وظایف این كارگروه را نظارت بیشتر بر طرح های مصوب شده عنوان كرد و افزود: باید از انحراف تسهیلات طرح اشتغال زایی توسعه بخش كشاورزی جلوگیری شود و این وظیفه مدیران و اعضای ستاد است./س

برچسب ها: گلستان ، آق قلا ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.