رعایت استانداردهای کیفی تنها راه ارتقای جایگاه پست در بین رقبا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، مهندس کرباسیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل پست گفت : با اجرای پروژه‌های مختلفی چون 5S (نظام آراستگی و پاکیزگی)، ISO9001 ورژن 2008 و برنامه استراتژیک، تلاش گسترده‌ای در مجموعه شبکه پستی برای افزایش کیفیت خدمات آغاز شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب مسیر زیادی مانده است.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده کیفیت خدمات در اکثر واحدهای اجرایی افزایش یافته اما هنوز فاصله بسیاری با استانداردهای جهانی داریم این در حالی است که رقبا به زودی حضور پر رنگ‌تری در ارائه خدمات خواهند داشت و این موضوع یک امر حیاتی برای باقی ماندن در این فضای رقابتی است.

رئیس هیئت‌مدیره گفت : اهتمام به موضوع کیفیت می‌بایست از بالاترین مقام مسئول شروع شده و مدیران، معاونین امور پستی و کارشناسان مسئول کیفیت با بازدیدهای موردی از واحدهای قبول و توزیع بر کیفیت خدمات نظارت مستمر داشته باشند.

همكار فرهنگي آموزش و پرورش استان مركزي موفق به كسب مقاله برتر كشوري گرديد مقاله فتاح ربيعي كارشناس مسئول كاردانش آموزش و پرورش استان مركزي در همايش سراسري توسعه آموزش هاي فني و حرفه ي و كاردانش در افق ايران 1404به عنوان مقاله برتر كشوري شناخته شد.

به گزارش اداره روابط عمومي آموزش و پرورش استان مركزي، مقاله وي در خصوص " بررسي ميزان كارايي رشته هاي دانش آموختگان هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش در توسعه اشتغال و بازار كار" بود كه جزء مقالات برتر كشوري عنوان شد./س

برچسب ها: پست ، اراک ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.