معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: شاهد بوديم که در طول ساليان گذشته، عرصه جنگ نرمي که توسط دموکرات‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران رقم خورده است، خيلي بدتر از جنگ سختي بوده که جمهوري‌خواهان به پا مي‌کردنند.

حميدرضا مقدم‌فر در گفتگو با خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، درباره امکان برقراري رابطه بين ايران و آمريکا اظهار داشت: مشکل جمهوري اسلامي ايران با آمريکا، هستي‌شناسانه است و تضادي ذاتي ميان نظام مردم‌سالاري ديني و نظام ليبرال‌ ـ دموکراسي که در آمريکا حاکم است، وجود دارد.

وي افزود: در مسير اختلافات ميان ايران و آمريکا، تغيير جايگاه قدرت در دو حزب موجود در اين کشور، هيچ تغييري را در روند روابط دو کشور ايجاد نمي‌کند؛ از اين رو تصور اين موضوع که اگر دموکرات‌ها بر سر کار آمدند روابط ميان ايران و آمريکا تغيير پيدا مي‌کند، امري غيرمعقول است.

مقدم‌فر تصريح کرد: ما شاهد بوديم که در طول ساليان گذشته، عرصه جنگ نرمي که توسط دموکرات‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران رقم خورده است، خيلي بدتر از جنگ سختي بوده که جمهوري‌خواهان به پا مي‌کردنند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران تصريح کرد: اين موضوع براي تمامي مقامات، مسئولان و ملت ايران، مشخص است که سياست‌هاي تحريمي که در دوران اوباما عليه کشورمان اعمال شده است، نسبت به دوران‌ گذشته بيشتر بوده و اين موضوع را مي‌توان به طور واضح در مناظرات انتخاباتي اوباما و رامني مشاهده کرد.

مقدم‌فر اظهار داشت: انتظار اينکه سياست‌هاي آمريکا در قبال ايران تغيير پيدا کند، تفکري اشتباه است.

وي تصريح کرد: اين موضوع بايد همواره از سوي کشورمان در نظر گرفته شود که هر گاه از مواضع خودمان در قبال آمريکا عقب‌نشيني کنيم، به طور حتم اين کشور در‌صدد ضربه زدن به منافع ما خواهد بود، از اين رو ما بايد بر مواضع اصولي خودمان نسبت به آمريکا ثابت‌قدم بمانيم.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار