مهران مديري كارگردان طنز مجموعه هاي تلويزيوني و شبكه نمايش خانگي به دليل شناخت از مشكلات جامعه نبض اجتماع را در دست دارد.

سعيد پيردوست بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: مهران مديري با قواعد كار آشنا است زيرا با توجه به سليقه و خواسته هاي مردم نبض طنز اجتماعي را در دست دارد.
وي تصريح كرد: افرادي كه در حيطه طنز كار مي‌كنند بايد نسبت به انتخاب بازيگران و قصه كه در اين كار امر مهمي تلقي مي شود شناخت داشته باشند.
همچنين پيردوست اضافه كرد: فردي در طنز  با توجه به چارچوب قواعد خاصي اين كار موفق است كه توانايي پيش بردن فيلم نامه طنز را با  انتخاب بازيگران موفق داشته باشد.
وي با توجه به عام بودن طنز گفت: اجتماع به دليل بعضي از مشكلات روزمره نياز به خنده دارد و اين شاد بودن مردم در پناه مجموعه هاي طنز ارتقا مي يابد طوري كه در دقايق اوليه بيننده با تماشاي سريال خسته نشود و مديري هم به خاطر ارتباط با تمام اقشار جامعه توانسته طنز پرداز موفقي باشد.
وي افزود: بازي در مجموعه هاي طنز براساس انتخاب و آگاهي خودم است همچنين متن فيلم نامه كارگردان و شناخت نقشي كه برعهده مي‌گيرم از مهم ترين معيارهاي براي انتخاب نقش از منظر من است.
وي در خصوص افت طنز طي سال هاي اخير گفت: طنز مشكلات مردم و جامعه را در قالب خنده اي تلخ بازگو مي كند و برخي از كارگردانان با ادعا به اين كه اين كار حرفه اي هستند در رو آوردن به ساختن مجموعه هاي طنز اين عرصه را با مشكل مواجه مي سازند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار