پنج محصول جدید گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به همت مهندسان این شرکت رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیرعامل تراکتورسازی ایران در این مراسم گفت: این محصولات شامل تراکتورهای 1000 و 240، دستگاه ضد تگرگ، بیل بکو و ژنراتور با مصرف گاز شهری است.

ابراهیمی افزود: این اقدامات برای مقابله با تنگناهای اقتصادی، قرار گرفتن شرکت در جمع شرکت های بین المللی صاحب فن آوری، انطباق محصولات با نیازهای مشتری و کاهش ارزبری در این محصولات انجام شد.

وی اظهارکرد: در این خودکفایی ها مشارکت گسترده قطعه سازان خصوصی در دستیابی به این موقعیت ها بسیار چشمگیر بود.

وی اضافه کرد: ایده سهامداران تراکتورسازی ایران توسعه این صنعت بوده تا محصولات متنوعی را به دست مشتریان و بازارهای جهانی برسانیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در تولید این محصولات هدف کم کردن پیچیدگی ها و کاهش مصرف انرژی است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های این شرکت در زمینه تامین قطعات مورد نیاز برای دیگر شرکت ها گفت: هم اکنون ریخته گری تراکتورسازی ایران محصولات فیات و چند شرکت معتبر خارجی را تولید و صادر می کند.

مدیر عامل تراکتور سازی اعلام کرد: اخیرا شرکت های ایتالیایی و آلمانی برای همکاری با این شرکت و استفاده از دانش فنی شرکت اعلام آمادگی کرده اند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هم اکنون 400 شرکت قطعه ساز با این شرکت همکاری دارند، اظهار کرد: قطعه سازان بخش خودروسازی هم با رکود در این بازار به سمت این شرکت سوق داده شده اند./س

 

برچسب ها: رونمایی ، محصول ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.