بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده ی آذرشهر عجب شیر روبروی کارخانه آهک در ساعت 12:10 ظهر امروز _ 22 آبان _ یک تن از 12 سرنشین این اتوبوس کشته شد و 10 تن از سرنشینان نیز زخمی شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، با اعلام این خبر گفت: با اعلام گزارش وقوع این سانحه به اپراتور مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، آمبولانس های آذرشهر، ممقان، شیرامین، گوگان و عجبشیر به محل حادثه اعزام و 10 مصدوم سانحه را به بیمارستان آذرشهر منتقل کردند.

حبیب حسینقلی زاده با بیان اینکه 3 تن از مصدومین سانحه به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شده اند یادآور شد: وضعیت عمومی یکی از مصدومین این سانحه چندان رضایت بخش نیست.

وی با اشاره به برخورد آردی و پژو در 30 کیلومتری جاده ی میانه تبریز در ساعت 12:15 امروز گفت: این سانحه 5 مصدوم بر جای گذاشت که توسط آمبولانس های قافلانکوه و میانه به بیمارستان میانه منتقل شدند.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه پژو و تریلی در ساعت 18:30 عصر روز گذشته در جاده ی آذرشهر تبریز خبر داد و گفت: تنها مصدوم این سانحه بعد از انجام اقدامات احیایی توسط تکنسین های فوریتهای پزشکی پایگاه آذرشهر به بیمارستان آذرشهر منتقل شد، ولی بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان این شهر جان سپرد.

حسینقلی زاده همچنین با اشاره به برخورد یک دستگاه پراید و پیکان در جاده ی سرچم اردبیل در ساعت 19:50 روز گذشته گفت: 6 مصدوم این سانحه نیز توسط آمبولانس های پایگاههای 1 و 2 میانه به بیمارستان میانه منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یادآور شد: بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه، از افزایش تلفات جانی در تصادفات جاده ای جلوگیری می کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.