در پی متهم شدن یکی از سیاستمداران سابق حزب محافظه کار بریتانیا به آزار جنسی کودکان در یکی از مهم ترین برنامه های خبری بی بی سی، جورج انتویسل، مدیرکل این سازمان از سمت خود کناره گیری کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در پی متهم شدن یکی از سیاستمداران سابق حزب محافظه کار بریتانیا به آزار جنسی کودکان در یکی از مهم ترین برنامه های خبری بی بی سی، جورج انتویسل، مدیرکل این سازمان از سمت خود کناره گیری کرده است.
 
انتویسل پیش از استعفا گفته بود که گزارش برنامه نیوزنایت به غلط لرد مک آلپاین، از اعضای برجسته حزب محافظه کار را به کودک آزاری متهم کرده بود و نباید از برنامه پخش می شد.
 

مدیریت انتویسل بر بی بی سی کمتر از دو ماه طول کشید
 
گزارش نیوزنایت که به بررسی سوء استفاده جنسی پرورشگاه های ولز اختصاص داشت، از لرد آلپین به اسم نام برده است ولی مطالب منتشر شده در سایت های ایترنتی با استناد به این گزارش، او را به عنوان متهم شناختند.
 
انتویسل گفته است که او پس از پخش گزارش از محتوای آن مطلع شده است. با این حال، به گفته آقای انتویسل، او به عنوان مدیرکل بی بی سی و سردبیر این سازمان خبری، مسوول محتوای همه برنامه هایی است که از این رسانه پخش می شود.
 
جورج انتویسل کمتر از دو ماه هدایت بی بی سی را برعهده داشت.
منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.