بزرگترین رزمایش تاریخ استان ایلام با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی رزمایش بزرگ محرم اظهار داشت: رزمایش بزرگ محرم با حضور 113 دسته در قالب 14 گردان بیت المقدس به مدت دو روز در تاریخ 29 و 30 آبان ماه امسال در محل قرارگاه حضرت امیر (ع) بانروشان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی افزود: این رزمایش رزمی فرهنگی به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه و تأکید ایشان بر بالا بردن توان رزمی بسیج تدارک دیده شده است.

جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام با بیان اینکه اولین بار است که رزمایشی با این استعداد و توان رزمی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش متکی بر اصول نوین جنگ روز و نبرد نامتقارن بوده و تمامی گردان‌های حاضر به صورت خودکفا عمل خواهند کرد.

معاون نیروی انسانی استانداری ایلام نیز در این جلسه گفت: رزمایش محرم از طرح‌های بزرگ استانی و مورد تأکید فرمانده معظم کل قواست.

موسی کریمی ادامه داد: ستادی چابک در استانداری جهت هماهنگی و پیگیری امورات رزمایش تشکیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: به تمامی ادارات نیز ابلاغ خواهیم کرد که نیروهای بسیجی را جهت شرکت در این رزمایش آزادسازی کرده و در اختیار گردان‌های عمل کننده قرار دهند.

فرماندار ایلام نیز در این نشست، برگزاری رزمایشی با این توان و استعداد را نشانگر اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این رزمایش نشان می‌دهد که بعد از 33 سال تحریم، این انقلاب همچنان به سوی قله‌های عزت و افتخار پیش می‌رود.

ولی‌الله حیاتی با بیان اینکه در فرمانداری ایلام تمام امکانات خود را در اختیار برگزاری رزمایش محرم قرار خواهیم داد، افزود: در شرایط حساس امروز که دشمنان به دنبال براندازی نظام هستند وظیفه ما در دفاع از انقلاب اسلامی دوچندان است و اجرای هرچه قدرتمندتر این رزمایش نشانگر اقتدار نظام اسلامی خواهد بود./ج1

برچسب ها: ایلام ، لسیجیان ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.