مدير راه روستايي اداره‌كل راه و شهرسازي خوزستان گفت: از 2 ماه گذشته كار روي چهار پروژه راه روستايي در شهرستان‌هاي ايذه، هفتگل، اهواز و شوش آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ اتابك زراسوند اظهاركرد: عمليات راه روستايي سرصحرا - خواجه انور در شهرستان ايذه بخش دهدز آغاز شده است طول اين راه حدود 39 كيلومتر و اعتبار آن 650 ميليارد ريال است.

وي افزود: پروژه ا‌م‌الصفايه - نوگان در شهرستان هفتگل قرار دارد و طول آن 11 هزار كيلومتر است كه براي اجراي آن 150 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است.

زراسوند ادامه‌داد: همچنين اجراي پروژه ابواكبريه در بخش مركزي شهرستان اهواز به طول 25 كيلومتر و اعتبار 320 ميليارد ريال آغاز شده است. عمليات اجرايي پروژه ابوالقيسه نيز در شهرستان شوش به طول 15 كيلومتر و اعتبار 20 ميليارد ريال در حال فعاليت است.

مدير راه روستايي خوزستان افزود: اجراي پروژه‌هاي راه روستايي نسبت به ساير پروژه‌ها پرهزينه‌تر است اما متاسفانه مشكل اعتبارات در اين بخش بيش از بخش‌ها است، به طوري كه از ابتداي امسال تاكنون هيچ پولي به پيمان‌كار داده نشده است؛ با اين حال تلاش مي‌كنيم تا فعاليت‌ها را به خوبي به پايان برسانيم. در حال حاضر در مرحله تخصيص اعتبارات هستيم، يعني اعتبارات تعيين مي‌شود اما پرداخت نمي‌شود.

زارسوند در باره برنامه‌هاي آينده راه روستايي خاطرنشان‌كرد: به‌زودي كار پروژه‌هاي ايذه، علي‌آباد، دره ‌بنها، آوند و ده ثريا شروع مي‌شود اما اعتبار اين پروژه‌ها تاكنون تعيين نشده است. حدود 100 تا 150 كيلومتر جاده نيز آماده آسفالت است كه بعد از برطرف شدن مشكل تامين قير، كار آن آغاز مي‌‌شود. همچنين تا پايان امسال همه‌ي پروژه‌هاي در حال انجام به بهره‌برداري مي‌رسند./ب
برچسب ها: آغاز ، عملیات ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.