قاسم دهنوی هافبک تیم ملی فوتبال هدف اصلی خود را جلب نظر مساعد کی‌روش سرمربی تیم ملی برای حفظ حضور در ترکیب تیم دانست.

دهنوی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بالاخره توانستیم قطر مساعد کی‌روش را جلب کنم و در ترکیب قرار گیرم و پس از دعوت به تیم ملی به هدف دوم بازی در تیم ملی رسیدیم و حالا سعی می‌کنم که این موفقیت را از دست ندهم ولی برد تیم ملی و صعود به جام جهانی مهمتر از بازی کردن من در تیم است.

هافبک دهنوی ادامه داد: رقابت سختی بین هافبک های تیم ملی برقرار است و بازی در کنار بازیکنان بزرگی مثل نکونام کریمی تجربه بزرگی برای من خواهد بود ولی از رقابت با آنها ترس ندارم و هدف اول من کسب نظر مساعد کی‌روش جهت ادامه حضورم در ترکیب تیم ملی است.

دهنوی در خصوص بازی با ازبکستان گفت: ازبکستان رقیب خطرناکی است و می‌خواهد در تهران از ما امتیاز بگیرد ولی این بازی می‌‌تواند هشتاد و درصد راه صعود تیم را به جام جهانی هموار کند و نباید کار تیم ملی را به اما و اگر بسپاریم و با پیروزی برابر و با پیروزی برابر ازبکستان به صدر جدول برسیم.

هافبک تیم ملی در خصوص مصدومیت کریمی گفت: فکر نمی‌کنم مصدومیت کریمی جدی باشد به کریمی در برابر ازبکستان نیاز داریم زیرا تجربه او کارساز خواهد بود ضمن اینکه جایگاه ویژه کریمی در فوتبال آسیا یک وزنه روحی برای تیم ملی خواهد بود و حضور کریمی هر حریفی را می‌ترساند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار