رئیس فدراسیون هندبال گفت: ثامن سبزوار عملکرد قابل قبولی در مسابقات جام باشگاه ها آسیا در قطر داشته است و کوبنده مقابل حریفان می‌ایستد.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ثامن الحجج سبزوار در نخستین حضور خود در مسابقات جام باشگاه های آسیا بازی های قابل قبولی ارائه کرده است و روند رو به جلوئی را در پیش گرفته است و مهمتر همه اینکه کوبنده مقابل حریفان خود می‌ایستد.

وی تصریح کرد، در این رقابت ها که هم اکنون در شهر دوحه در جریان است 3 برد و 2 مساوی در کارنامه نماینده کشورمان است و با این نتایج شرایط خوبی در تیم حاکم است.

کوزه گری ادامه داد، در ادامه جام باشگاه های آسیا تیم اعزامی میهن مان به این رقابت ها شب گذشته مقابل الاهلی امارات قرار گرفت و در نهایت هر دو تیم 27 به 27 مساوی شدند.

وی تأکید کرد، عصر امروز نیز ثامن سبزوار ششمین دیدار خود را مقابل النور عربستان که از تیم های خوب و قدرتمند این کشور است انجام خوهد داد که امیدواریم بتواند این تیم را شکست دهد و امتیاز لازم را کسب نماید.

کوزه گری اضافه کرد، نماینده کشورمان روز پنج شنبه 18 آبان نیز مقابل المطهر عربستان قهرمان فصل گذشته رقابت های جام باشگاه های آسیایی به برتری رسید و این موضوع نشان می‌دهد این تیم با آمادگی کامل با در این مسابقات گذارده است.

وی گفت: خود عربها نیز باور نمی‌کنند که تنها نماینده ایران برایش خوبی کار کند تیمی که سابقه حضور در این رقابت ها را نداشته است.

کوزه گری تأکید کرد اگر همین روند در ثامن ادامه یابد مطمئن هستم یکی از چهار تیم برتر مسابقات خوهیم بود.

وی گفت: نماینده ایران شایسته حضور در بین بهترین های جام باشگاه ها را دارد اگر مقام خوبی کسب کند به احتمال زیاد از سوی اسپانسری پاداش بگیرد و ما نیز هر کمکی در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

کوزه گری در پایان خاطر نشان کرد، آرزوی قبلی ما حضور موفق تیم های ایرانی در عرصه های بین المللی است و با توجه به استعداد های خوبی که در هندبال داریم در آینده نزدیک حرف های زیادی در دنیا برای گفتن خواهیم داشت./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار