رئيس فدراسيون هندبال گفت: در مسابقات آسيائي اندونزي در گروه سخت و دشواري قرار داريم و بازيکنان بايد با تمام قوا به سراغ حريفان بروند.

جلال کوزه گري رئيس فدراسيون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: قرعه کشي مسابقات هندبال قهرماني آسيا روز چهارشنبه در کويت انجام شد و تيم ملي هندبال بانوان حريفان خود را شناخت با اين کار تيم ما در گروه سخت و مشکلي قرار دارد و بايد بازيکنان با تمام قوا به سراغ حريفان برود.
وي تصريح کرد: اين قرعه کشي ها طبيعي است و بايد براي هر مسابقه اي آماده بود چه گروه آسان باشد چه سخت بهر حال ميدان مبارزه است و براي هر چي بايد آمادگي کامل را داشت.
کوزه گري گفت: قرار گرفتن در گروه سخت نيز برايمان فرقي ندارد و اگر در گروه خود سوم يا چهارم شويم به دور بعد صعود مي کنيم و بصورت ضربدري با ساير حريفان روبرو خواهيم شد.
وي در ادامه گفت: انتظار ما اين است جزء پنج تيم اول اين مسابقات شويم و با توجه به شرايط موجود  و اردوهاي خوبي که بانوان دارند دور از دسترس نخواهد بود.
کوزه گري اشاره کرد: در سال جاري قطر در مسابقات آسيايي حضور دارند و قبل از قرعه کشي انصراف داد و در اين بين تيم ملي هندبال بانوان تايلند نيز از تيم هاي خوب آسيا حضور ندارد و دليل خاصي براي اين عدم شرکت نکردن ارائه نداده اند.
وي گفت: اين سومين حضور ما در رقابت هاي آسيايي است در دوره قبلي عنوان خوبي کسب نکرديم اما امسال اميدواريم که جايگاه خوبي کسب کنيم.
کوزه گري در خصوص حضور در نمايشگاه تجهيزات ورزشي گفت: يازدهمين دوره نمايشگاه تجهيزات وسائل ورزشي از روز پنج شنبه 27 مهر در مصلي کار خود را آغاز کرده است فدراسيون هندبال نيز در آن غرفه دارد و با ارائه کتب و مجلات و سي دي رايگان به بازديد کنندگان اطلاعات کافي به آنها مي دهد.
وي اشاره کرد: اين نمايشگاه تا روز يکشنبه 30 مهر ماه دارد و فدراسيون در گذشته نيز حضور خوبي داشته است اين حضورها مي تواند باعث تبليغ هندبال کشورمان شود و علاقه مندان با شناخت بهتر جذب اين ورزش شوند.
کوزه گري در خصوص اردوهاي بانوان عنوان کرد: اردوي چهاردهم تيم ملي بانوان از امروز در تالار هندبال آغاز مي شود و تا زمان آغاز مسابقات 5-4 اردو باقي مانده است.
وي گفت: سعي داريم براي آمادگي بيشتر بازيکنان چند ديدار با تيم هاي ليگ برتر داشته باشيم متأسفانه به دليل ذيق وقت نمي توانيم تيم هاي خارجي را به کشور دعوت کنيم تا ملي پوشان خود را با آنها محک بزنند.
کوزه گري اضافه کرد: اردوهاي بانوان از بهمن سال گذشته آغاز شده است و يک اردوي بين المللي صربستان هم داشته ايم که بسيار مطلوب بود با توجه به زمان مناسب برگزاري اردوها و حضور مربي با تجربه و متحد خارجي ( سانيا پانيچ) در تيم ملي رقابت هاي خوبي را با حريفان خواهيم داشت.
وي تأکيد کرد: در‌آسيا تيم هاي کره جنوبي و شمال، قزاقستان، چين، ژاپن از قدرت هاي اين قاره کهن هستند و به راحتي امتياز نمي دهند.
کوزه گري در پايان خاطرنشان کرد: هفته نخست مسابقات ليگ برتر بانوان طي روزهاي 28-27 مهر در کشور انجام شد و 8 تيم در 4 ديدار به مصاف هم رفتند و طي 14 هفته برگزاري هشتمين دوره به کار خود پايان خواهد داد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار