كارشناس امور رژيم صهيونيستي گفت: بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي در خصوص ايران دچار جنون شده به طوري كه توهم حمله به ايران از نظر اين رژيم به معني حمله به سوريه و از بين بردن حزب الله لبنان تعبير شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم ؛‌" فايز عباس" اظهار داشت:  دولت اوباما از طريق نتانياهو كه روابط خوبي با يكديگر ندارند با رژيم صهيونيستي همكاري ندارد، بلكه اين روابط امري كلي است و از طريق نخست وزير اين رژيم تنظيم و اجرا نمي شود. 

عباس تاكيد كرد: موضع رژيم صهيونيستي در خصوص مسائل كلي ايران حتي پس از پيروزي اوباما در انتخابات رياست جمهوري هيچگونه تغييري نكرده است. 

وي با اشاره به نيت رژيم صهيونيستي براي حمله به ايران در سال 2010 و مخالفت فرماندهان ارتش رژيم اشغالگر با اين امر افزود: درست است كه سران ارتش رژيم اشغالگر در سال 2010 مانع از حمله مسوولان سياسي اين رژيم به ايران شدند، اما هدف از آن اعلام آمادگي براي حمله به ايران در آن سال و وارد كردن آمريكا به حمله به ايران در سال 2010 و پيش از انتخابات در واشنگتن بود.

عباس خاطرنشان كرد: رژيم نژادپرست و تندروي صهيونيستي براي همراه كردن اسراييلي ها در زمينه حمله به ايران همواره سعي خواهد كرد به طرح ادعاي سلاح هسته اي ايران، خطر حزب الله و سوريه متوسل شود.
برچسب ها: نتانیاهو ، جنون ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار