دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری سبک شیتوریو هانکوریو با قهرمانی اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام گزارش روابط عمومی هیأت کاراته استان اصفهان، در این رقابتها که در سالن مجموعه ورزشی امام علی در اصفهان برگزارشد، 400 شرکت کننده از 12 استان کشور حضور داشتند.

تیم منتخب استان با 60 شرکت کننده در این رقابتها توانست در مجموع امتیازات مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند. چهارمحال و بختیاری و ایلام در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و خوزستان جایگاه سوم مشترک را بدست آورد.

امیر مهدوی رئیس سبک هانکوریو کشور در این باره گفت: دوازدهمین دوره رقابتهای کشوری این سبک انتخابی تیم ملی سبک جهت شرکت در رقابتهای جهانی 2013 اسپانیا برگزار شد.

وی افزود نیمه اول بهمن ماه انتخابی مجددی از مقام آورندگان این رقابتها بعمل خواهد آمد و پس از آن تیم منتخب سبک 2 مرحله اردوی تمرینی دراسفند ماه و دو مرحله نیز در سال 92 برگزار خواهد کرد و جهت شرکت در رقابتها جهانی آماده خواهد شد.

وی همچنین از برگزار ی همایش سالیانه این سبک در حاشیه این رقابتها خبر داد و معرفی اعضا جدید هیأت رئیسه و کمیته های این سبک و گزارش عملکرد نمایندگان استانها را از نکات مهم مطروحه در این جلسه عنوان کرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.