مدیركل استاندارد و تحقیقات صنعتی كهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اهمیت كیفیت در فروش و صادرات محصولات تولیدی، تولیدكنندگان این استان شاخص مهم كیفیت را در ساخت محصولات خود افزایش داده و آن را بیش از پیش مدنظر قرار دهند.

'محمد محمدی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: می بایست تلاش شود در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی كیفیت را در محصولات تولیدی استان افزایش داده و زمینه را برای تحقق این شعار ملی فراهم كرد.
وی بیان كرد: امروزه با توجه به رقابت آزاد در بازارهای جهانی افزایش كیفیت در محصولات مختلف از اهمیت خاصی برخوردار است.
محمدی با اشاره به اینكه مصرف كنندگان داخلی و خارجی همواره كیفیت را در خرید محصولات مورد نیازشان مدنظر قرار می دهند، اظهار داشت: چنانچه واحدهای تولیدی كیفیت را در ساخت محصولات خود لحاظ نكنند متضرر خواهند شد.
وی كیفیت را از اصول مهم تولید یك محصول دانست و عنوان كرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رها شدن از اقتصاد تك محصولی ناشی از فروش نفت با افزایش كیفیت محصولات داخلی امكانپذیر می شود.
محمدی وضعیت كیفیت محصولات واحدهای تولیدی كهگیلویه و بویراحمد را مطلوب ارزیابی كرد و ابراز داشت: انتظار می رود این واحدها با برنامه ریزی و آموزش مناسب كیفیت محصولات خود را بیش از پیش افزایش دهند.
مدیركل استاندارد و تحقیقات صنعتی كهگیلویه و بویراحمد افزود: در شش ماه اول امسال 11 واحد تولیدی نمونه كهگیلویه و بویراحمد به دلیل تولید محصولات باكیفیت شناسایی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
محمدی گفت: به منظور افزایش سطح دانش و آگاهی مسوولان كنترل كیفی واحدهای تولیدی كهگیلویه و بویراحمد تاكنون در هفت دوره آموزشی دو هزار و 800 نفر ساعت به طور رایگان این آموزش ها را فراگرفته اند./س

برچسب ها: واحد ، تولیدی ، کیفیت ، محصولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.